czym odkręcic to ustrojstwo?

11. Data: 2009-11-10 11:49:04

Temat: Re: czym odkręcic to ustrojstwo?
Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut pisze:
> [...]
> odkrecic?
> Z obu stron naroznika są identyczne nakrętki, w gwint wkrecona jest
> śruba (5tka) ktora nie ma glowki z żadnej strony i jest schowana
> wewnatrz otworu gwintowanego. Probowalem wkrecic normalną srube z
> główką i ruchem obrotowym albo wykrecic niegwintowaną srube ze srodka
> albo wypchnać nakretke z jednej ze stron. Jednak nic to nie daje. Jak
> widac nakretki są tak skonstruowane że łatwo sie je dokreca, jednak
> odkrecic nie idzie poniewaz są zaokrąglone w kierunku odkrecania. Jest
> jakis specjalny klucz do takich rzeczy? jak sie nazywa?

010160.jpg
> http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1
010164.jpg
> http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1
010166.jpg
> http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1
010167.jpg

Mi również nie chce się wierzyć że po drugiej stronie jest dokładnie tak
samo.
Zrób zdjęcie z drugiej strony.
Te nakrętki przy wkręcaniu wbijają się coraz bardziej w płytę, więc
wniosek jest taki że śruba jest na bank wkręcana z drugiej strony.
A jeżeli będziesz się spierał że jest inaczej, to kup zestaw wykrętaków
do śrub, nawierć otworek i wykręć to coś.

Pozdrawiam
Rafał

12. Data: 2009-11-10 11:57:21

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-11-2009 o 12:49:04 Rafał <r...@o...pl> napisał(a):

> Te nakrętki przy wkręcaniu wbijają się coraz bardziej w płytę, więc
> wniosek jest taki że śruba jest na bank wkręcana z drugiej strony.

a może na środku pomiędzy częściami narożnika jest przerwa i tam jest
możliwość odkręcenia tego?

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

13. Data: 2009-11-10 13:44:34

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> a może na środku pomiędzy częściami narożnika jest przerwa i tam jest
> możliwość odkręcenia tego?

Obstawiam, bo widziałem coś takiego, że tymi śróbami są przykręcone po
poszczególnych szęści blachy, które za siebie zachodzą i wystarczy jedną z
części narożnika unieść aby je rozłączyć. Nie mogę teraz nic wyszperać w
necie na przykład ale widziałem taki system łączenia kanap narożnych.

Tomasz

14. Data: 2009-11-10 13:51:53

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> Nie mogę teraz nic wyszperać w necie na przykład ale widziałem taki system
> łączenia kanap narożnych.

Szukałem, szukałem i znalazłem. Na tym zdjęciu widać to o czym piszę.
http://www.bodzio.pl/1,7-28-178,8543meble.html

Tomasz

15. Data: 2009-11-10 15:00:22

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szukałem, szukałem i znalazłem. Na tym zdjęciu widać to o czym
piszę.http://www.bodzio.pl/1,7-28-178,8543meble.html

macie racje, tak jest.
Plyty z dwoch stron maja nakretki w tych samych miejscach i wygladają
na jedno. Ale w szczelinie miedzy plytami są głowki srub. Oczywiscie
naroznik rozdziela sie podnoszać jedną z czesci i wysywajac ją ze
specjalnych zaczepow. Wpadlem na to poruszajac jedną czescią
naroznika. Ale dziekuje grupie ktora na odleglosc bez mebla pod okiem
połapała sie o co chodzi :)

16. Data: 2023-01-17 18:08:22

Od: Michał K <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 10 listopada 2009 o 16:00:22 UTC+1 Mamut napisał(a):

> [...]
> specjalnych zaczepow. Wpadlem na to poruszajac jedną czescią
> naroznika. Ale dziekuje grupie ktora na odleglosc bez mebla pod okiem

Ło panie, 3 dni sie z tym męczyłem i próbowałem to odkręcić, a to wystarczyło
podnieść kanapę. Pomogła 13-letnia porada z zakątków internetu. Dzięki!

17. Data: 2023-01-17 19:08:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Michał K napisał:

> Ło panie, 3 dni sie z tym męczyłem i próbowałem to odkręcić, a to
> wystarczyło podnieść kanapę. Pomogła 13-letnia porada z zakątków
> internetu. Dzięki!

Istny Mamut od plejstocenu w wiecznej zmarzlinie przechowany, a teraz
odkopany!

Jarek

--
A czy przyroda kolebka myślała kiedyś dokładnie
Na co jej wielkie mamuty? Ani wygląda to ładnie

Re: zapchał się odpływ w wannie
Re: zapchał się odpływ w wannie
olej do gumy
panel prysznicowy deante jaguar nok 351 zepsuł się chyba
Re: zapcha? sie odp?yw w wannie