czym polakierować rdzę?

1. Data: 2005-11-15 23:03:04

Temat: czym polakierować rdzę?
Od: Piotr WU <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki nietypowy pomysł przyszedł mi do głowy, żeby wykorzystać kawałek
zardzewiałej blachy w łazience, ale blachy zabezpieczonej przed dalszym
rdzewieniem bezbarwną powłoką. Moze ktoś coś zaproponować?

piwu

2. Data: 2005-11-16 05:51:22

Temat: Re: czym polakierować rdzę?
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr WU napisał:

> Taki nietypowy pomysł przyszedł mi do głowy, żeby wykorzystać kawałek
> zardzewiałej blachy w łazience, ale blachy zabezpieczonej przed dalszym
> rdzewieniem bezbarwną powłoką. Moze ktoś coś zaproponować?

W pierwszym lepszym markecie budowlanym znajdziesz środki do
malowania/ochrony zardzewiałych powierzchni.

PWZ

3. Data: 2005-11-16 07:11:05

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomalować rdzę to można czymkolwiek, nawet lakierem do paznokci (ten sam
efekt dadzą środki z marketu). I tak dalej będzie rdzewieć. Jak ma być
zabezpieczenie to rdzę trzeba usunąć, a jak ma być rdza jako "eksponat" to
popytaj na grupie, gdzie się zajmują starociami. Widziałem film, jak sie
konserwuje zabytkowe zardzewiałe miecze itp.tak, żeby zachowały zardzewiały
wygląd ale szczegółów nie podam.
JAck

fotel na kółkach
instalacja domofonowa ?