czym pomalować nogi krzesła (metalowe)

11. Data: 2006-01-25 21:39:11

Temat: Re: czym pomalować nogi krzesła (metalowe)
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Tak jest!będę lakierować :)
> ale tym hammeritem czy czyms innym/tańszym
> takiej strasznej tandety nie chce :)
> czy po prostu tym sprejem (mam poprosic w sklepie o sprej?:)

Wydaje mi się,ze Hammerite tutaj nie ma sensu o tyle, że i tak
będziesz malować tą powłokę niklową, a nie bezpośrednio na gołą
stal, więc te podobno cudne własności Hammerite'a tu nie mają
zastosowania, będzie to po prostu zwykła farba, więc po co
przepłacać, skoro jest tyle innych o wiele od niej tańszsych?
Pozatym jest to farba w puszce (tak, możesz kupić mniej, niż 1l,
są puszki chyba 0,5l),więc jesteś skazana na malowanie pędzlem, a
pedzlem w życiu nie położysz farby idealnie równo.
Farba w sprayu (tak pytaj w sklepie) z kolei słabiej od takiej
malowanej pędzlem kryje i trzeba kilka warstw nanieść, ale jeśli
to zrobisz nie śpiesząc się i uważnie, końcowy efekt może być
bardzo ładny.

Podsumowując: spray będzie wymagał więcej pracy i uwagi, malując
te nogi pomalujesz też wszystko wokół, ale przy odrobinie starań
efektem będzie ładna równa powłoka.
Farba z puszki (Hammerite, czy jakakolwiek inna do malowania
metali - w sklepie sprzedawca pokaże, co mają) pozwoli na
pomalowanie tych nóg szybciej i prościej, po prostu na gazecie, z
raczej gorszym końcowym efektem, ale jednocześnie łatwiejszym do
uzyskania dla niedoświadczonego malarza :-)

J.

12. Data: 2006-01-25 22:04:32

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jan 2006 22:39:11 +0100, Jarek P. napisał(a):
dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)w takim razie przejdę sie do sklepu i
zobacze co maja ;-)

dobej nocy!

13. Data: 2006-01-26 17:22:45

Od: "awl" <a...@...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> możesz napisać czy to jest drogie i wydajne?>nie wiem ile kupić -
> potrzebuję wymalować 6-8 krzeseł każda nóg cztery :)

Ja kupowałem to w Castoramie, cen nie pamiętam, ale jest to na tyle
popularna farba, że kupić ją można w każdym sklepie chemicznym lub z
farbami. Można kupic mały pojemniczek, chyba 0,25l, ale im większy tym
tańszy jak to zwykle bywa. Na początek możesz kupić dwie małe puszki, a jak
nie starczy dokupić kolejną małą puszkę. Jest bardzo wydajna i tworzy grubą
warstę tak, że jednokrotne pomalowanie wystarcza.

Pozdrawiam,
awl

kafelki - problem z ułożeniem.
Doprowadzenie wody a współwłasność