czym przykleić kabel głośnikowy do ściany

1. Data: 2012-06-25 21:53:12

Temat: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

potrzebuję przykleić kabel głośnikowy tak, żeby biegł po ścianie i po
suficie (podłoga odpada z wiadomych względów).

Czym to cholerstwo przykleić tak, żeby trzymało. Kleiłem na klej z
pistoletu (najtańszy pistolet i najtańszy klej z marketu budowlanego)
- trzymało maksymalnie pół roku. Potem kleiłem na taśmę dwustronną
montażową - trzymało dwa tygodnie.

Widziałem podobny temat na grupie kilka lat temu, ale może technologia
poszła do przodu i istnieje coś, czym mogę przykleić ten kabel - koszt
już nie gra roli (desperacja). Mocowanie na gwoździe odpada, bo strop
jest z żelbetu i musiałbym wywiercać otwory na wkręty, a przy domowym
sprzęcie jakim dysponuje to będzie koszmar i robota na tygodnie
(zakładając że dysponuję na ten cel średnio godziną dziennie po
powrocie z pracy).

Please help

2. Data: 2012-06-26 06:43:49

Temat: Re: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-25 23:53, jk pisze:
> [...]
> sprzęcie jakim dysponuje to będzie koszmar i robota na tygodnie
> (zakładając że dysponuję na ten cel średnio godziną dziennie po

Witam
Nie określiłeś przekroju przewodu, a to jednocześnie ma wpływ na jego
ciężar.

3. Data: 2012-06-26 08:38:48

Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2012 23:53, jk pisze:
> [...]
> sprzęcie jakim dysponuje to będzie koszmar i robota na tygodnie
> (zakładając że dysponuję na ten cel średnio godziną dziennie po

skoro cena nie gra roli, to kup sobie wiertarkę porządną i przymocuj ten
przewód na jakieś dedykowane mocowania, albo w korytku.
Estetyka średniawa, ale skoro nie przeszkadza Ci przewód przyklejony, to
i korytko nie będzie szpecić.
Jak się dobrze przygotujesz do roboty, to w godzinę kilkadziesiąt metrów
można zrobić(przy korytkach czas ten mocno zależy od ilości zakrętów)

4. Data: 2012-06-26 11:16:21

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jk <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
> monta=BFow=B1 - trzyma=B3o dwa tygodnie.
>
> Widzia=B3em podobny temat na grupie kilka lat temu, ale mo=BFe technologia
> posz=B3a do przodu i istnieje co=B6, czym mog=EA przyklei=E6 ten kabel - ko=
> szt
> ju=BF nie gra roli (desperacja). Mocowanie na gwo=BCdzie odpada, bo strop
> jest z =BFelbetu i musia=B3bym wywierca=E6 otwory na wkr=EAty, a przy domow=
> ym
> sprz=EAcie jakim dysponuje to b=EAdzie koszmar i robota na tygodnie
> (zak=B3adaj=B1c =BFe dysponuj=EA na ten cel =B6rednio godzin=B1 dziennie po

Klej montażowy. Sprzedają w opakowaniach do pistoletu i w tubach. Lekko
bezowy, śmierdzi jak butapren. Jak przestrzegać przepisu umieszczonego na
opakowaniu to spokojnie wytrzyma.

5. Data: 2012-06-26 11:17:14

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2012-06-26 18:27:54

Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 13:17, "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
> Klej montażowy. Sprzedają w opakowaniach do pistoletu i w tubach. Lekko
> bezowy, śmierdzi jak butapren. Jak przestrzegać przepisu umieszczonego na
> opakowaniu to spokojnie wytrzyma.

A możesz podać nazwę? Wiem, że to trochę reklama, ale inaczej pewnie
nie trafię na właściwy.

Kabel jest taki zwykły od głośników, dwużyłowy. Dosyć cienki.

7. Data: 2012-06-26 22:55:49

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
>A możesz podać nazwę? Wiem, że to trochę reklama, ale inaczej pewnie
>nie trafię na właściwy.

Klej do styropianu polimerowy
http://przemaluj.pl/1109_396.htm

8. Data: 2012-06-26 23:15:49

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27.06.2012 00:55, nom wrote:

> Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Klej do styropianu polimerowy
> http://przemaluj.pl/1109_396.htm

Zakładasz, że kable są ze styropianu?

9. Data: 2012-06-27 02:09:34

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jk <j...@g...com> napisał(a):

> ko
> o na
>
> A mo=BFesz poda=E6 nazw=EA? Wiem, =BFe to troch=EA reklama, ale inaczej pew=
> nie
> nie trafi=EA na w=B3a=B6ciwy.
>
> Kabel jest taki zwyk=B3y od g=B3o=B6nik=F3w, dwu=BFy=B3owy. Dosy=E6 cienki.
One wszystkie nazywają się montage fix. Idziesz do marketu i mówisz że chcesz
klej montażowy co śmierdzi jak butapren. Po opisie na opakowaniu też wyczaisz
bo napisali że posmarować to co chcesz przykleić i to do czego chcesz
przykleić. Przykładasz odrywasz i idziesz zapalić fajkę. Jak wypalisz to
przyklejasz na gotowo. Ten klej to taki nowoczesny butapren. Dołożyli do niego
składnik sieciujący uaktywniający się pod wpływem wilgoci w powietrzu. Ten sam
co w silikonach i piankach. Kable do anteny mam tym poprzyklejane do ścian i
sufitu. Kiedyś potrzebowałem oderwać to z tynkiem się poodrywało. Półkę w
łazience też tym przykleiłem. Dozownik do mydła. Płytki mam takim klejem
poprzyklejane do płyty gipsowej.

10. Data: 2012-06-27 13:45:53

Od: " jotmys" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jk <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
> sprz=EAcie jakim dysponuje to b=EAdzie koszmar i robota na tygodnie
> (zak=B3adaj=B1c =BFe dysponuj=EA na ten cel =B6rednio godzin=B1 dziennie po

POXIPOL - punktowo co kawałek. Na czas twardnięcia z obu stron punktu taśmą
malarską. Ja tak mocowałem kabel z talerza satelity na zewnątrz budynku.

jotmys

farby do barwienia (termoutwardzalne) kafli - gdzie kupic?
Emulsja
Zagrożenie piorunem ?
Cheap Aidias shoes,Puma shoes,Timberland boots Wholesale www.buygoodgoods.com
drewno na "płytki chodnikowe"