czym wyciszyc panele? co połozyc pod nie?

1. Data: 2007-10-21 21:32:29

Temat: czym wyciszyc panele? co połozyc pod nie?
Od: "Wioletta Machtylowicz" <w...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
chce położyc w calym mieszkaniu panele.
początkowo myslałam o czyms w rodzaju deski barlineckiej- ale odradzono mi -
nie wytrzymaja w kuchni i przedpokoju.
natomiast panele "hałasują' czym je wyciszyc by nie przeszkadzac sąsiadom i
nierobić hałasu wewnątrz mieszkania?
pozdrawiam,
L.

2. Data: 2007-10-23 07:42:10

Temat: Re: czym wyciszyc panele? co połozyc pod nie?
Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast panele "hałasują' czym je wyciszyc by nie przeszkadzac sąsiadom
> i nierobić hałasu wewnątrz mieszkania?

Ja polecam tzw. podkłady ekologiczne, taka około 5 mm miękką płyta pilśniowa
. Ja u siebie mam tylko folię i pianke i jest dramat (niestety nie ja je
montowałem i musze to przeżyć przez jakiś czas przynajmniej) natomiast u
moich rodziców zostały zastosowane owe podkłady ze względu na nierówności i
efekt jest super. Zero hałasu, chodzi się jak po podłodze drewnianej.

Tomasz Okoński
t...@o...eu
GG: 986254

3. Data: 2007-10-23 09:11:16

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 11:32 pm, "Wioletta Machtylowicz"
<w...@e...com> wrote:
> witajcie,
> chce położyc w calym mieszkaniu panele.
> początkowo myslałam o czyms w rodzaju deski barlineckiej- ale odradzono mi -
> nie wytrzymaja w kuchni i przedpokoju.

To jakieś .... przesady, plastik jest mniej wytrzymaly niż drewno a do
tego brzydki.

> natomiast panele "hałasują' czym je wyciszyc by nie przeszkadzac sąsiadom i
> nierobić hałasu wewnątrz mieszkania?
> pozdrawiam,

Tylko klejenie, jesli bedzie polozony plywajaco to musi halasować,
fizyki się nie zmieni - jest beben to bedzie bebnic.

--
ZZ@private

co zamiast glazury do kuchni na sciany?
jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?