czym zmyć piankę...

1. Data: 2003-02-18 19:22:57

Temat: czym zmyć piankę...
Od: "Antoś" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, choć może trochę nie na temat, ale nie wiem, gdzie o to
pytać: jak zmyć z płaszcza plamę z pianki purytanowej? Czy to w ogóle
możliwe? Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam, Ania.

1. Data: 2003-02-18 19:27:54

Temat: Re: czym zmyć piankę...
Od: "racoon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z doświaczenia: najlepiej nie ruszać do zaschnięcia, potem próbować oderwać
w całości.
Jeśli nie uda się w ten sposób, to są środki do usuwania pianki.
Generalnie: marne szanse.

A prawo Murphy'ego pewnie podpowiedziało by nam jeszcze, że szanse są
odwrotnie proporcjonalne do ceny płaszcza...
:(

1. Data: 2003-02-19 06:36:49

Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nie uda się w ten sposób, to są środki do usuwania pianki.
> Generalnie: marne szanse.

Aceton rusza piankę... ale nie wiem czy nie ruszy płaszcza :-((
POzdrawiam - Zygmunt

1. Data: 2003-02-19 07:57:48

Od: "racoon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Aceton rusza piankę... ale nie wiem czy nie ruszy płaszcza :-((
No właśnie - miałem taki przypadek i zakończyło się to okropnym
przebarwieniem.
Pozdrufka

poszukuje projektanta
Gdzie pooglądam kanapy i narożniki?
Chłodziarko-zamrażarka Amica - kto ma ten model ?
okna gwarancja
Peknięcia w scianie?