czyszczenie sofy z kociej kupy

1. Data: 2006-12-03 11:28:56

Temat: czyszczenie sofy z kociej kupy
Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za crossposta ale może ktoś z was mógłby mi pomóc.
Mamy w domu sofę z ikei, materac w kolorze białym.
Nasrał na nią kot - niestety sofa stoi w pokoju, który nie był używany z
powodu remotu.
Zauważyliśmy kupę dopiero wczoraj - jak już jest wyschnięta i nie wiadomo co
z nią zrobić. Póki co zmyłam "większe kawałki" ale niestety plama zostaje.
Może macie jakiś sprawdzony sposób albo środek na pozbycie się kociej kupy z
kanapy?

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 14 miesięcy

2. Data: 2006-12-03 12:26:37

Temat: Re: czyszczenie sofy z kociej kupy
Od: "Malgorzata K." <j...@u...to.z.tego.adresu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> napisał w wiadomości
> Może macie jakiś sprawdzony sposób albo środek na pozbycie się kociej kupy
> kanapy?

Napisz na pl.rec.zwierzaki.koty. Tam powinni cos doradzic.

powodzenia
Malgosia

3. Data: 2006-12-03 13:15:02

Od: "Piotrek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bunny <m_bunny@USUŃinteria.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ekucjs$l4p$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Może macie jakiś sprawdzony sposób albo środek na pozbycie się kociej kupy

Przede wszystkim trzeba by napisać na jaki materiał kot zrobił kupę i jaki
materiał jest w środku materaca.

Piotrek

4. Data: 2006-12-03 13:18:09

Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim trzeba by napisać na jaki materiał kot zrobił kupę i jaki
> materiał jest w środku materaca.
>
> Piotrek

Z opisu producenta:
Tkanina: 50% bawełna, 50% poliester
Pikowanie: watolina poliestrowa, 100% polipropylen
Rdzeń: pianka poliuretanowa 23kg/m3

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 14 miesięcy

5. Data: 2006-12-03 15:19:08

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:
> [...]
> co
>
> Przede wszystkim trzeba by napisać na jaki materiał kot zrobił kupę i jaki

Czyzby temat wiadomosci nie byl wystarczajaco jasny? Wszak sofa jest
zrobiona z kociej kupy :)

--
Tomasz Chmielewski

6. Data: 2006-12-04 08:28:44

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby temat wiadomosci nie byl wystarczajaco jasny? Wszak sofa jest zrobiona z
kociej kupy :)

Jakieś chińskie wynalazki :).

Pozdr.
R.

7. Data: 2006-12-04 17:25:48

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bunny napisał(a):
> [...]
> >

> Z opisu producenta:
> Tkanina: 50% bawełna, 50% poliester
> Pikowanie: watolina poliestrowa, 100% polipropylen

Vanish może pomoże - taki do dywanów. M.

Metalowe futryny
Słaby odbiór radia w mieszkaniu
Prostownica do włosów - pytanie do kobiet ?
Alternatywa dla półek łazienkowych
Panele szklane