czyszczenie u kosmetyczki

1. Data: 2002-12-03 13:02:23

Temat: Re: czyszczenie u kosmetyczki
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tak patrze w lustro to chyba czas najwyzszy poprosic o pomoc
> kosmetyczke. Tylko ze ja nigdy nie zafudnowalam sobie takiego zabiegu wiec
> mam pare pytan. Z jakim wydatkiem powinnam sie liczyc. I w ogole to czy
> rezultat jest dlugotrwaly?

Ja byłam ostatnio u kosmetyczki na czyszczeniu twarzy. Cena takiego zabiegu
jest (u mojej kosmetyczki) zależna od maseczki z alg, która działa
regenerująco na skórę twarzy. Oczyszczenie twarzy bez maseczki kosztuje 60
zł z maseczką 80zł. Ja mam problemy z cerą (chociaż jestem w ciąży) i po
czyszczeniu jestem zadowolona z rezultatów...wykwitów zdecydowanie mniej.
Ale wybór należy do Ciebie:-)

Pozdrawiamy
Paula+dzidzia (7 tydzień)

1. Data: 2002-12-03 14:13:17

Od: "C_ann" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czyszczeniu jestem zadowolona z rezultatów...wykwitów zdecydowanie mniej.

Dzięki, chyba się wybiorę i sprawdzę na własnej skórze, bo pewnie rezultat i
tak zalezy od twarzy no i kosmetyczki. Przeczytałam niedawno na grupie przy
okazji ze jedne kosmetyczki zostawiają na jakiś czas ślady po swojej robocie
w postaci "kropek" a drugie nie (albo tylko na chwilkę). Gdyby ktos z was
znał przypadkiem jakąś kosmetyczke z Pabianic, którą nie zostawia śladów,
ewentualnie z Łodzi to posze o namiary

Ania

1. Data: 2002-12-04 21:02:03

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana tutaj jako "C_ann" napisała całkiem niedawno:

> Gdyby ktos z was znał przypadkiem jakąś kosmetyczke z Pabianic, którą nie
zostawia śladów, ewentualnie z Łodzi to posze o namiary
> Ania

Hej Aniu!
Znam genialną kosmetyczkę z Łodzi! Odwiedzam ją raz na kwartał. Jestem
bardzo zadowolona, choć płacę więcej, niż 80 zł. Warto jednak! Poza algami
(obowiązkowo) mogę liczyć na masaż twarzy, karku i dłoni. Wychodzę po 3
godzinach super zrelaksowana, dodatkowo z próbkami kosmetyków :) Żadnych
nieprzyjemnych sensacji z twarzą nigdy nie mam. Polecam bardzo!
Jeśli chcesz namiary, to napisz do mnie na priva.
Pozdrawiam!
Iwonka (która pisała tu kiedyś, na samiutkim początku istnienia grupy :))

1. Data: 2002-12-05 12:35:19

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Dec 2002 10:13:37 +0100, "C_ann" <s...@w...pl> wrote:

> I w ogole to czy rezultat jest dlugotrwaly?

Ciezko powiedziec. To zalezy od rodzaju skory - sucha, tlusta, wrazliwa, czy
masz problemy z lojotokiem, itd. a kolejna sprawa sa uzywane kosmetyki. Zatem
jednoznacznej odpowiedzi na twoje pytanie nie ma - czas pokaze. Natomiast moze
byc konieczne powtorne oczyszczanie w krotkim czasie po pierwszym, np. po dwoch
tygodniach, jesli np. okaze sie ze masz bardzo duzo roznych paskudztw do
usuniecia. I nie wynika to z faktu ze kosmetyczka chce na tobie zarobic
podwojnie, tylko nie mozna przesadzic z ingerencja w skore. Dentysta tez nie
robi zebow hurtowo, tylko zazwyczaj po jednym.

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 2002-12-17 08:58:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :-)

A czy ja tez moge poprosic o namiary na te genialna kosmetyczke?

Pozdrawiam serdecznie
ISIA

since i worki
czyszczenie twarzy u kosmetyczki