Yves Rocher - moje wrażenia

1. Data: 2002-12-02 20:22:23

Temat: Yves Rocher - moje wrażenia
Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc dzisiaj w Łodzi zajrzałam do sklepu Yves Rocher i obwąchałam większość
perfum. Nic mi się nie spodobało tak od razu. Dlatego mam pytanie - jak te
perfumy (no dobra, wiem, to są wody toaletowe :) rozwijają się na skórze?
Pytam ogólnie o wszystkie. Psiknęłam się zapachem o nazwie Nature Millenaire
(o ile dobrze pamiętam) - na początku był okropny a później stał się bardzo
ładny. Do tej pory czuję go na ręce, jest słodki, bardzo przyjemny. Ode a la
vie wydał mi się odpychająco ogórkowy a Ode a la joie pachniał dla mnie...
cytrynowym proszkiem do czyszczenia wanny :) [ale nie sprawdzałam ich na
skórze] Niestety nie mogłam się psikać czym popadło bo wybierałam się na
egzamin (FCE :)) To jak? Dać im szansę i posprawdzać jeszcze? Co sądzicie o
tych zapachach?
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-02 21:19:46

Temat: Re: Yves Rocher - moje wrażenia
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
> skórze] Niestety nie mogłam się psikać czym
popadło bo wybierałam się na
> egzamin (FCE :)) To jak? Dać im szansę i

Polecam 1) Ode a la Vie
2) Yria
3) Pur Desir de Lias
To na początek co od razu przyszło mi do głowy,

1. Data: 2002-12-03 06:05:13

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> Yria

lubie ten i ming shui czy jak mu tam.
niestety, stosunkowo nietrwale..
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2002-12-03 08:20:58

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> To jak? Dać im szansę i posprawdzać jeszcze? Co sądzicie o
> [...]

Ja tez uwazam ze na poczatku wiekszosc zapachow YR wrecz smierdzi ;) I
dlatego nigdy ich nie kupowalam.
Az kiedys dostalam Nature (ta pierwsza, w zielonej butelce w ksztalcie
listka) i w akcie rozpaczy sie nia spryskalam.
Na poczatku pachnialo jakims takim podgnilym zielskiem :))) a po kilku
godzinach ten zapach przeksztalca sie w taka niesamowita, roslinna swiezosc.
I to mi sie wlasnie bardzo podoba - dzien mija, a ja pachne swiezoscia.

Kaska

1. Data: 2002-12-03 08:21:52

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla_sky <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> lubie ten i ming shui czy jak mu tam.
> niestety, stosunkowo nietrwale..

Trwale byly Venice (jesli jeszcze produkuja - bardzo ladne) i mi sie podobaly
Nature ale nie milenijne bo tych nie znam

1. Data: 2002-12-03 10:24:02

Od: "Abigail" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dac szanse, dac :)))
ja probowalam juz wielu, i konwalie, i wiciokrzew i cos tam jeszcze, i pigwe
(juz jej chyba nie ma), podobaja mi sie zapachy w serii Plaisirs Nature
chyba - te wszystkie owocowe - jezynowe, malinowe, truskawkowe,
brzoskwiniowe, waniliowe... ale nie kupuje bo wydaje mi sie ze jak sie nimi
popsikam to bede sie kleic, takie sa slodkie :))) ale to chyba przede
wszystkim zalezy od nastoju.
Uwielbiam Nature Millenaire (te brazowe) - wspanialy zapach, zwlaszcza na
jesienne wieczory - cieply, lesny... wersja meska tez jest przecudna, moj
mezczyzna je bardzo lubi :) i ja tez :)
Jest jeszcze seria w fikusnych flakonikach - "Ode a..." - mialam rozowe,
czyli chyba "Ode a l'amour" - i bardzo lubilam ten zapach, taki
slodko-rzeski, bardzo sympatyczny :)
...wiec najlepiej psiknac sie w sklepiku raz, drugi i trzeci, poczekac,
utwierdzic sie w przekonaniu ze piekne, albo ze nie do zniesienia :) ale
chyba i tak nasze upodobania zapachowe zaleza od chwili, od nastroju :)

pozdrawiam serdecznie wszystkich, ktorzy lubia zapachy :))

A.

PS
a czytaliscie "Pachnidlo" Suskinda? :)

1. Data: 2002-12-03 10:38:05

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigail" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> PS
> a czytaliscie "Pachnidlo" Suskinda? :)

Moja ulubiona ksiazka!
Obok "Krola Szczurow" Clevella.

Po lekturze "Pachnidla" lazilam po ulicach i - zamiast patrzec - wachalam:)

Kaska

1. Data: 2002-12-03 13:23:19

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwielbiam Nature Millenaire (te brazowe) - wspanialy zapach, zwlaszcza na
> jesienne wieczory - cieply, lesny...

Przyłączam się do tej opini:-)

Pozdrawiamy
Paula+dzidziuś