prezent dla mamy

1. Data: 2002-12-02 12:12:24

Temat: prezent dla mamy
Od: "Justysia" <c...@c...cos> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze mi ktos doradzic, co najlepiej kupic mamie do twarzy? Mama ma 48
lat,ale cere ma dosyc zniszczona i sporo zmarszczek. Chciałabym dac jej
jakis dobry krem albo serum, ale nie wiem co jest najodpowiedniejsze .
Justyna

1. Data: 2002-12-02 12:52:18

Temat: Re: prezent dla mamy
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze mi ktos doradzic, co najlepiej kupic mamie do twarzy? Mama ma 48
> lat,ale cere ma dosyc zniszczona i sporo zmarszczek. Chciałabym dac jej
> jakis dobry krem albo serum, ale nie wiem co jest najodpowiedniejsze .
Może coś z fitohormonami? To aktualnie 'nowość' :) Moja mama (55 lat)
zażyczyła sobie taki krem i kupiłam jej z Dax Cosmetics krem Fitolift. Cena
coś koło 30 zł, chociaż w Rossmannie (jest w Twoim mieście?) mają go teraz w
promocji po 23 zł.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-12-02 13:29:59

Temat: Fitohormony z Dax, bylo: Odp: prezent dla mamy
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kvenmadur <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:asfl0g$cet$...@n...onet.pl...
> [...]
Cena
> coś koło 30 zł, chociaż w Rossmannie (jest w Twoim mieście?) mają go teraz

Fitohormony Dax'a sa obecnie w promocji (chyba jako prezent swiateczny)
"krem" plus "serum na szyje i dekolt" w jednym opakowaniu.
Ja widzialam w Carrefour w Katowicach po 29 PLN za caly zestaw.

Moja Mama (troche starsza od Waszych ;-) ) chwali sobie rowniez
peeling-maska zluszczajaco-regenerujacy z AA, za to ze swietnie wygladza i
nawilza, oraz ze dobrze przygotowuje twarz na przyjecie kremu :-)

Pozdrawiam cieplo,
Magda

1. Data: 2002-12-02 20:41:21

Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama jest w podobnym wieku jak Twoja i uzywa Vichy Novadiol ,
Nutrilogie2 i LiftActiv. Mozna je kupic w aptece, ale kosztuja dosc spoko bo
w zaleznosci od kremu od 70 do 90zl.

Pozdrawaim Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-12-04 08:40:06

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze mi ktos doradzic, co najlepiej kupic mamie do twarzy? Mama ma 48
> lat,ale cere ma dosyc zniszczona i sporo zmarszczek.

Moja mama wyprobowala probke Eris Forte Maxima i jest zadowolona (jest
starsza, ma 53 lata). Kremik jest jednak drogi. ALe jest taki fajny, ktory
mi (ekhm, ekhm) tez sie podobal (wyprobowalam, a co sie bede). TO Kolastyna
Pro Retinol - bardzo milutki :))

Kruszyna
(nie no, nie mam szans, czesci postow po prostu nie przeczytam, tak to jest
jak czlowieka dluzszy czas nie ma)

--
"Primum non stresere..."

Spodnie