Spodnie

1. Data: 2002-12-02 11:16:52

Temat: Spodnie
Od: "Walter" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czy to tu pisac, ale pisze tu !!!!
Gdzie mozna kupic spodnie jeansowe ( jak firma ):
dwa szwy, powyżej i poniżej kolan symulują wstawki na kolanach,
i zeby byly nie scierane i nie !! No tak jeszcze min. to moglby byc
rozszerzane.
Kolor ciemny

Pozdrawiam
Walter

1. Data: 2002-12-02 19:42:27

Temat: Re: Spodnie
Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Walter wrote:
> [...]
> dwa szwy, powyżej i poniżej kolan symulują wstawki na kolanach,
> i zeby byly nie scierane i nie !! No tak jeszcze min. to moglby byc

Ja takie mieżyłem, poszerzane, nie powycierane, ze szwem powyżej i
poniżej kolena.
To było w NoMore w Rzeszowie. Jaka firma, nie mam pojęcia.

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

1. Data: 2002-12-03 08:29:56

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Walter" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dwa szwy, powyżej i poniżej kolan symulują wstawki na kolanach,
> i zeby byly nie scierane i nie !! No tak jeszcze min. to moglby byc

widzialam cos takiego napewno w Coloseum w CH Targowek w Warszawie.
spodnie byly granatowe i o ile pamietam to z dodatkiem lajkry albo czegos
innego.

Widzialam jeszcze w REserved ale juz nie dzins a sztruks, tez ze wstawkami.

W CH Targowek te sklepy znajduja sie obok siebie.

Pozdr.
mag.

nowa
SÓL NA BUTACH
Kolory np. lakierow
My to leczymy
nie probujcie ostrzyć korektora Inglot :-)