czyta tylko plec najpiekniejsza :))

1. Data: 2002-11-09 08:09:49

Temat: czyta tylko plec najpiekniejsza :))
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

o relacji z zakupow bielizny w oslawionym przez GW Wysokie Obcasy sklepie
warszawskim , masazu i prawidlowym zakladaniu pewnej czesci garderoby :))
napisalam na pl.rec.uroda
pt : relacja z zakupow-....
polecam , moze sie taka wiedza komus przyda :))0
Jola L-L

PS: zeby nie bylo zupelnie OT , to podczas pobytu u dzieci w Warszawie
jadlam naprawde smaczny chleb, kupiony w Tesco . Odkryla go Magda, a chleb
nazywa sie miodowy ze sliwkami f-my Oskroba z Celestynowa. 4 plastry
ciemnego w folii przezroczystej troche wiekszy jak pumpernikel. Szukalam
potem innych sliwkowych ale zaden nie byl tak smazny jak tej firmy, bardzo
wilgotny i sliwkowo-slodkawy. Super!.

1. Data: 2002-11-09 10:11:41

Temat: Re: czyta tylko plec najpiekniejsza :))
Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli menżczyźni

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-11-09 15:59:42

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> wrote:

>czyli men?czy?ni
>
>--
>
> pozdrawiam:-)
> S?awomir J. Marusi?ski (Kamas.hw)
> Gda?sk, ICQ 14539957; GG 5420750

Tak myslisz ? To by wyjasnilo pare rzeczy...
;->>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-09 17:48:32

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
/ciach/

o bieliznie i masazu? i pewnej czesci garderoby? ja cie krece.....to mi
pachnie perwersja!:-)

JurekA
e-mail: j...@o...pl | j...@o...nl
http://gone

1. Data: 2002-11-11 20:54:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak myslisz ? To by wyjasnilo pare rzeczy...
> ;->>>>>
>
> Art(Gruby)

Cos przegapilem?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-11-11 22:32:07

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Nov 2002 21:54:37 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>Cos przegapilem?
>;-)))
>--
>Pozdr. Jerzy Nowak
>
>"Learn the rules. Then break some."

Ja nic nie wiem...
;->

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-11 23:34:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nic nie wiem...
> ;->

Jak zwykle - zreszta - unikasz odpowiedzi, jestes facet czy "menzczyzna"?
Zdecyduj sie?

1. Data: 2002-11-12 03:03:42

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>Jak zwykle - zreszta - unikasz odpowiedzi, jestes facet czy "menzczyzna"?
> [...]

Chcesz sprawdzic...?????
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-18 12:24:39

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Szukalam
> potem innych sliwkowych ale zaden nie byl tak smazny jak tej firmy,

Maz zaopatruje mnie raz w tygodniu (jak ma dostawe do Celestynowa)
pieczywem z tej piekarni - pyszne jest ciasto drozdzowe, strucle
(wisniowa, serowa, jablkowa, wieloowocowa, jagodowa), buleczki z
rodzynkami lub cebula, sitek itd... ciekawe co dzisiaj przywiezie...

gdaMa (Magda)

Pasztet z kurek
puchata pianka z ekspresu?
Maszyba\\na do lodow