Re: czytam i sie doluje

From: "Loonie" <L...@n...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: czytam i sie doluje
Date: Tue, 2 Apr 2002 15:32:17 +0200
Sender: l...@p...onet.pl@194.214.18.208

"Sasanka" <s...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a8c559$d1p$...@n...onet.pl...
> Czesc,
> swieta sie na szczescie skonczyly,
> czytam Wasze posty i mi smutno robi coraz bardziej :(. Sama bym cos
napisala
> wesolego (tak dla przeciwagi) ale:
> 1/ dzieciak sie rozchorowal po wizycie u tesciowej, co tylko potwierdzilo
> moja teorie ze im dalej stamtad tym lepiej
> 2/ wracajac po drodze widzialam z bliska wypadek, samochod zmażdzony na
> drzewie, przyjechalismy minute po karetce, jeszcze nie bylo policji. Ale
juz
> ciala byly przykryte. Nie moge sie uwolnic od tego widoku.... W sumie
> [...]

U mnie święta były a właciwie ich nie było, bo jestem zupełnie sam. W
kościele prawie sami murzyni i jacyś tacy do cyganów podobni, cholera wie,
co to za katolicy i skąd pochodzą. O atmosferze trudno mówić, bo w lewej
nawie stał telewizor, wszyscy strasznie fałszowali pod dyrygenturą jakiegoś
zapiewaja (nawet pseudośpiewaczka). Nie fałszował jedynie chór puszczany z
magnetofonu. A więc nawet atrakcje duchowe były minimalne. W TV nic, ale to
nic ciekawego, w radio to samo co zwykle (czyli gadatliwi prezenterzy i te
same kawałki od trzech miesięcy). Gdyby nie komputer to zanudziłbym się na
śmierć. W sumie więc świąt u mnie nie było. Howgh - tego się będę trzymał.

--
Pozdrowienia
Loonie