czzy mogę zażądać skierowania na szcegółowe badania

11. Data: 2005-01-26 17:29:20

Temat: Re: czzy mogę zażądać skierowania na szcegółowe badania
Od: gigimik <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2005 15:34:38 +0100, news.man.szczecin.pl napisał(a):

\

> Tak, wydaje mi się, że uzasadniona jest w tym wieku ocena EKG, poziom cukru
> i morfologia - myślę że tego możesz oczekiwać po lekarzu rodzinnym.

Nie to nie był ortopeda a neurolog i chodziło o przeswietlenie kregów
szyjnych. Poza tym on ma podpisaną umowe tyle ze jest w innym NFZ (wrocław
i okolice a ja z łodzkiego).
Poza tym ...za leki zabuliłem ponad 300 zł i wydawało mi sie ze co jak co
ale chyba przeswietlnie ..(zdjecie rtg) ktore chyba nawet niedrogo kosztuje
bo mialo byc bez opisu... powinienm zrobic juz na skierowanie od
rodzinnego. Bo tak naprawde to nie bardzo wiem po co ci lekarze są.. Z tego
co słyszałem..to aplikuja aspiryne (no moze troche przesadzam) a jak co to
odsyłaja gdzie indziej.

A swoja droga kogo obchodza jakies umowy. Miałem zrobic EMG (zanik miesnia
dłoni) i dostałem skierowanie z przychodni przyszpitalnej a okazało sie ze
musze wszedzie placić... Po interwencji u dyr szpitala.. okazalo sie ze nie
podpisano z nikim umowy i jednorazowo na tym skierowaniu dopisano ze koszty
pokryje szpital.. Co mam o tym sadzic.. Burdel ale dlaczego mam ponownie za
to placic..Juz raz place przy skladkach.

12. Data: 2005-01-28 20:07:47

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gigimik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
za
> to placic..Juz raz place przy skladkach.

masz racje co do tego że jest burdel - bo albo za coś trzeba płacić i jest
to jasno powiedziane albo nie trzeba i to też wszyscy mogą wiedzieć - fakt
że jednorazowo dla Ciebie zrefundowali Ci skierowanie swiadczy o tym ze sami
nie do konca sie w tym mogą połapać.
Sprawa wydaje się prosta - skoro instytucja która dzieli Twoje pieniądze
(NFZ) nie uważa za stosowne zapłacić za EMG to nie mają prawa robić dla
Ciebie wyjątków i finansować Ci tego badania - takich jak ty bedzie jeszcze
wielu a pieniądze na ten cel trzeba wziąć z czegos innego i w ten sposób
ucierpi na tym ktoś kto oczekuje badania które finansowane być powinno.
Dlaczego tak jest? Nie dziw się - w wyborach głosujesz i jest to jedyny
moment w którym masz wpływ na ludzi którzy dzielą Twoje pieniądze.

rere do trampka
Pyt. do Gastrologa !!!!
opis nerki z tomografu
Mały żylak: Skleroterapia czy krioterapia?
serce - czy grozi mi zawal?