dania polskiej kuchni po rosyjsku

1. Data: 2002-07-17 13:36:55

Temat: dania polskiej kuchni po rosyjsku
Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czlowiek zaczyna grzebac w internecie...
znalazlam stronke ( czcionka rosyjska!!!)

www.vgts.ru:8100/cgi-bin/kitchen/mkdata.pl?adjika

że nowe wiadomosci na temat mojej ulubionej adżiki to pryszcz, ale te
inne "recepty" !!!!Qd

1. Data: 2002-07-18 07:53:04

Temat: Re: dania polskiej kuchni po rosyjsku
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik qd <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> www.vgts.ru:8100/cgi-bin/kitchen/mkdata.pl?adjika
>
> że nowe wiadomosci na temat mojej ulubionej adżiki to pryszcz, ale te
> inne "recepty" !!!!Qd

Ciekawe sa tam te dania kuchni polskiej... :)
Wieprzowina po krakowsku, kotlety po gdansku, salatka "Warszawa"
(nigdy o takiej nie slyszalam).
Ale w innych dzialach mozna znalezc przepisy na bigos, na rolmopsy.
Ciekawa strona i zawiera duzo przepisow z roznych kuchni swiata.

Pozdrawiam
Lilla

Znowu coś na słodko. Wawelskie(P)
Niebo (P) troszke inne jak w archiwum
Buraczki z papryką na zimę (P)
kuchnia w kosmosie [OT]
dziekuje wszystkim kofeinista ;) za odzewi i