darmowa Szkoła Hipnotycznego Uwodzenia

1. Data: 2005-07-16 17:23:37

Temat: darmowa Szkoła Hipnotycznego Uwodzenia
Od: "Seducer" <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla koneserów i początkujących, ofiar i łowców, dla tych co nie potrafię i
dla tych, którzy chcą osiągnąć mistrzostwo...
Bezpłatna szkoła hipnotycznego uwodzenia stworzona przez trenerów NLP na
motywach filmu fabularnego Marka Kilaszewskiego "UWODZICIELE" -
www.uwodziciele.pl

W szkole na bezpłatnych lekcjach wysyłanych dyskretnie na skrzynkę pocztową:
- mechanizmy uwodzenia
- sztuczki i patenty
- paleta teorii i praktyki
- dla kobiet i dla mężczyzn
oraz posluchasz (mp3) w jaki sposób uwodzą trenerzy

Zapraszam

Seducer

1. Data: 2005-07-16 17:35:34

Temat: Re: darmowa Szkoła Hipnotycznego Uwodzenia
Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Seducer* wrote in <news:dbbfqq$6v$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> W szkole na bezpłatnych lekcjach wysyłanych dyskretnie na skrzynkę pocztową:
> - mechanizmy uwodzenia
> - sztuczki i patenty
> - paleta teorii i praktyki
> - dla kobiet i dla mężczyzn

w przypadku niepowodzeń dydaktycznych, szkoła proponuje dodatkowo
lekcje:
- masturbacja
- autofellatio
- picie do lustra
- wyciskanie dla zaawansowanych
- gumowy podryw, jak zniesc milczenie partnerki

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-07-16 17:46:24

Od: Looney Tunez <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seducer napisał(a):
> Zapraszam
Eee tam ;) Jesli wygladasz jak ten gosc z zalacznika to laski kleja sie
same.

Pozdrawiam :)

--
Pięć tysięcy dolarów za barbie? Nawet prawdziwa kobieta nie jest tyle
warta! Al Bundy.

1. Data: 2005-07-17 19:50:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seducer; <dbbfqq$6v$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> www.uwodziciele.pl
>
> W szkole na bezpłatnych lekcjach wysyłanych dyskretnie na skrzynkę pocztową:

C2H5OH

> - sztuczki i patenty

C2H5OH

> - paleta teorii i praktyki

C2H5OH

> - dla kobiet i dla mężczyzn

C2H5OH

> oraz posluchasz (mp3) w jaki sposób uwodzą trenerzy

Słuchaj mała, a nie masz może jeszcze gdzieś koleżanki, bo we dwoje to
tak trochę krępujące. ;)

Flyer

1. Data: 2005-07-18 11:36:23

Od: "Seducer" <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchaj mała, a nie masz może jeszcze gdzieś koleżanki, bo we dwoje to
> tak trochę krępujące. ;)

;))))))))))))) to do mnie? ;)))))
ja jestem hetero

1. Data: 2005-07-18 12:26:45

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Seducer* wrote in <news:dbg47r$qpk$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> ;))))))))))))) to do mnie? ;)))))
> ja jestem hetero

każde homo tak twierdzi ;)

1. Data: 2005-07-19 12:30:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seducer" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

> www.uwodziciele.pl

Wreszcie cos dla mnie! hurrra ;)
Duch

witam wszystkich serdecznie - jestem nowy
wy poje...ane w pi...zdę wy...
Nowe badania o Depresji
Czy agresywne zachowanie jest wskazane w tym przypadku?
Jak to leczyć?