datura - proszę o radę

1. Data: 2002-03-13 08:59:53

Temat: datura - proszę o radę
Od: "Karina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mógłby mi pomóc? Otóż jesienią dostałam od znajomego kawałek łodygi
datury, miałam to trzymać do wiosny w lodówce, znajomy wyjechał za granicę a
ja mam w lodówce kawałek datury z małaymi korzonkami i nie bardzo wiem co
dalej i kiedy.

2. Data: 2002-03-13 09:22:21

Temat: Re: datura - proszę o radę
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja mam w lodówce kawałek datury z małaymi korzonkami i nie bardzo wiem co

Jak najszybciej posadzić, może coś z tego będzie. Swoją drogą zajmuję się
kwiatkami już kupę lat, ale nigdy bym nie wpadł na to, co powyżej :-))

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

3. Data: 2002-03-13 12:34:19

Od: "Karina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi też to wydawało się dziwne, ale znajomy twierdził, że tak ma być. Dzisiaj
jeszcze posadzę tę biedną wymrożoną roslinkę. Bardzo dziękuję za radę. Dam
znać jak się sprawdziła ta "metoda chłodnicza" hodowli bielunia.

Użytkownik "Kamas" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Jak najszybciej posadzić, może coś z tego będzie. Swoją drogą zajmuję się
> kwiatkami już kupę lat, ale nigdy bym nie wpadł na to, co powyżej :-))

---> www.wr.prv.pl
zamioculcas
co to jest pyro...
co to jest pyr...