dawca szpiku

1. Data: 2002-11-07 13:25:35

Temat: dawca szpiku
Od: "*mysza*" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad oddaniem szpiku. Czy ktoś z Was może to już robił? Jeśli
tak to mam kilka pytań:

1.Czy zaraz po zabiegu można iść do domu, czy trzeba zostać w szpitalu na
dzień lub dwa?
2. Czy wcześniej robią jakieś badania?
3. Czy taki zabieg może być niebezpieczny dla zdrowia?
4. Jak długo trwa pobieranie i czy jest bolesne?

2. Data: 2002-11-07 13:51:04

Temat: Re: dawca szpiku
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Postawa godna najwyższego podziwu.

W celu uzyskania informacji na ten temat, polecam stronę:
http://www.fundacjauj.pl/

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

3. Data: 2002-11-07 14:12:36

Od: "*mysza*" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko, że od mówienia do zrobienia niestety b.daleka droga. Jeszcze nie ma
co podziwiać.
Dzięki bardzo, zadziałało jak doping:)))

4. Data: 2002-11-07 14:14:55

Od: "*mysza*" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za adres, bardzo bardzo;)

5. Data: 2002-11-07 15:13:15

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tego sie właśnie bałem ;-). Chciałem to pochwalić, ale nie dopingować. Wiem, że
droga od pomysłu do podjęcia ostatecznej decyzji, jest w takim przypadku bardzo
daleka. Ja pochwaliłem tylko sam zamiar. Jeżeli ktoś się nad czymś takim choćby
tylko zastanawia, to już jest to postawa godna podziwu ;-).

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

6. Data: 2002-11-07 16:38:42

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. Jak długo trwa pobieranie i czy jest bolesne?
>
>Witam. Chcąc oddać szpik musisz najpierw zgłosić się do fundacji np.
Urszuli Jaworskiej lub do Fundacji przeciwko leukemii (nie pamiętam czy to
jest pełna nazwa ale ta fundacja jest w Warszawie) i ustalić termin. Kiedy
się do nich zgłosisz,pobiorą Ci trochę krwi ( bezpłatnie) i to już wszystko.
Od tego czasu będziesz w rejestrze danych i możesz tylko czekać na
potrzebującego. Bardzo trudno jest znaleźć dawcę niespokrewnionego więc tym
samym niełatwo jest podarować komuś własny szpik. Pozdrawiam Skokasia.

7. Data: 2002-11-07 18:45:01

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tez rejestr dawcow szpiku (czytaj bank) w Poltransplancie, mysle, ze
warto to sprawdzic
mb

8. Data: 2002-11-07 20:42:52

Od: "*mysza*" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za informacje. W tej chwili problem rozwiązał się sam, bo i
tak szpital nie ma pieniędzy na wstępne badania i nie przyjmują nowych
dawców we Wrocławiu.

Kasia

Użytkownik "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jest tez rejestr dawcow szpiku (czytaj bank) w Poltransplancie, mysle, ze
> warto to sprawdzic
> mb

badanie nasienia.
zaćma wrodzona