dekoracja z suszonych platkow kwiatow

1. Data: 2003-05-24 19:00:28

Temat: dekoracja z suszonych platkow kwiatow
Od: "wk" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jak nazywa sie dekoracja z suszonych platkow kwiatow (wrazenia wizualne ;)
i aromatycznych czesci innych roslin (wrazenia zapachowe ;)
ktora umieszcza sie najczesciej w szklanych ozdobnych pojemnikach

pzdr
wk

ps wydaje mi sie ze jakos na p ale nie jestem pewny
ps z gory dziekuje za podpowiedz

1. Data: 2003-05-24 19:45:37

Temat: Re: dekoracja z suszonych platkow kwiatow
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wk" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> i aromatycznych czesci innych roslin (wrazenia zapachowe ;)
> ktora umieszcza sie najczesciej w szklanych ozdobnych pojemnikach

pot-pourri - jakoś tak, ale nie pamiętam jak się to pisze.

1. Data: 2003-05-24 19:45:53

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak nazywa sie dekoracja z suszonych platkow kwiatow

> ps wydaje mi sie ze jakos na p ale nie jestem pewny

Wiem, jak to się mówi ale z pisownią to nie jestem pewny "pot puri" się
mówie jak pisze nie mam pojęcia.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-24 22:14:36

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
/.../
> pot-pourri - jakoś tak, ale nie pamiętam jak się to pisze.
====
wlasnie tak sie pisze, bardzo dobrze !
:))

zowisia co czyta prd

Sztuczna trawa
[WRC] Talon Geant odstapię..
gdzie kupic umywalke i polke/stelaz - z reklamy opoczna
Dekoral Sekrety Natury
GOŁĘBIE na balkonie- jak sobie z nimi poradzić