dekoral czy sniezka

1. Data: 2005-05-11 17:46:02

Temat: dekoral czy sniezka
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zamierzam pomalowac pokoj na kolor kosci sloniowej plus na srodku sciany
czerwone kolo o metrowej srednicy. Kolor kola to mozna czerwien S-1580-R,
wymieszanie 1 litr tego koloru w obu firmach kosztuje tyle samo [1zl
roznicy]. Wiem, ze Dekoral bedzie mieszal na bazie Akrylit W. Nie wiem jak
Sniezka. Calosc w jasnym kolorze bede malowac gotowa juz farba w tym
odcieniu [w przypadku Dekorala tez Akrylit W].
Moje pytanie - ktora firme wybrac? Czy oferuja farby podobnej jakosci? Czy
lepiej decydowac sie na obie farby jednej firmy?

Zazula

2. Data: 2005-05-11 19:13:05

Temat: Re: dekoral czy sniezka
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO Śnieżka ma "skoki" jakościowe. Czasem im wyjdzie dobra farba, czasem
gorsza. Dekoral jest bardziej stabilny.
Jack

3. Data: 2005-05-13 12:36:16

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> IMHO Śnieżka ma "skoki" jakościowe. Czasem im wyjdzie dobra farba,
> czasem gorsza. Dekoral jest bardziej stabilny.

Dzieki za odpowiedz. Czy ktos jeszcze ma spostrzezenia?

Zazula

4. Data: 2005-05-15 19:44:49

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam tikkurile - zadnych maz, mozna zmyc brudy na scianach, kolor
jednolity :) No, ale w sumie pytanie tej firmy nie dotyczylo..;-)
pozdr. margaritka

płytki vs kołki rozporowe
Rolety [Wroclaw]
AGD RTV Kraków