delikatny peeling

1. Data: 2003-01-14 09:23:41

Temat: delikatny peeling
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Czy mozecie polecic jakis delikatny peeling do twarzy i szyi. Skora b.sucha,
wrazliwa,alergiczna, lat 25 ;) Odpadaja peelingi na bazie miodu, zboz.
Odpadaja tez drogie firmy, fajnie by bylo jakby cos sie znalazlo np. z Ziaji
:)
Czy dla mojej skory lepszy jest peeling enzymatyczny?
pzdr Zuza

1. Data: 2003-01-14 09:38:23

Temat: Re: delikatny peeling
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ziaji
> :)
> Czy dla mojej skory lepszy jest peeling enzymatyczny?

polecam
pileeng enzymatyczny AA ok 17-20zl

pozdrawiam
ania

1. Data: 2003-01-14 09:43:21

Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialam ze ta firma odpada (probowalam juz kremow, mleczka i na wszystko
mam uczulenie)
ale serdeczne dzieki za odpowiedz :)
pzdr Zuza

1. Data: 2003-01-14 09:47:02

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro AA odpada, to ja polecam delikatny krem do gomażu "Facial Peel" z
Thalgo. Tylko cena może być ok. 60 zl.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-14 11:08:40

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Zuza:
> Czy dla mojej skory lepszy jest peeling enzymatyczny?

Hm, to ja się tak podłączę z pytaniem: na jakiej zasadzie właściwie
działa peeling enzymatyczny? Kiedyś z racji b. wrażliwej skóry
spróbowałam zastosować enzymatyczny peeling bodaj czy nie Eris,
ale jedyny efekt był taki, że skóra na twarzy zaczęła mi się tak
ohydnie łuszczyć, że czym prędzej zastosowałam zwykły, ziarnisty.
A i tak ładne parę dni zajęło przywrócenie skóry do względnej normy.
To już wolę podrażnienie niż farfocle złażącego naskórka... 8-O

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2003-01-14 11:21:49

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> Hm, to ja się tak podłączę z pytaniem: na jakiej zasadzie właściwie
> działa peeling enzymatyczny?

Zawiera enzymy które mają rozpuszczać martwe komórki naskórka. Czasem może
powodować podrażnienie skóry.
Mnie kosmetyczka polecała peeling biologiczny, bardzo delikatny, właśnie do
skóry wrażliwej z Guinot, ale jeszcze nie próbowałam i nawet nie wiem ile
kosztuje. Nakłada się go na twarz, po kilku minutach trzeba go rozmasować a
pod wpływem masażu zmienia się w oliwkę - podobno działa. Jak już go
wypróbuje i kupie to napiszę cos więcej:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-14 12:50:11

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrazliwa,alergiczna, lat 25 ;) Odpadaja peelingi na bazie miodu, zboz.
> Odpadaja tez drogie firmy, fajnie by bylo jakby cos sie znalazlo

Polecam: Kolastyna Peeling enzymatyczny "Piękno Natury", koszt ok.12 zł na
bazie olejku z pestek brzoskwini, do cery: suchej, delikatnej i wrażliwej.
Stosuję i mam jak najlepsze odczucia, a mianowicie:
1. ładny odświeżający zapach,
2. delikatny nie podrażania (osobiście nie mogę stosować peelingów z
ziarnami bo choćby był jak najdelikatniejszy mam twarz czerwoną po użyciu)
3. kupiony został z polecenia koleżanki która także ma o nim b.dobra opinię

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2003-01-15 08:54:34

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pod wpływem masażu zmienia się w oliwkę - podobno działa. Jak już go
> wypróbuje i kupie to napiszę cos więcej:-)

Ja go mialam. Kosztowal 80 zl.
Na poczatku cudnie pachnie, jakby wanilia, cukierkiem, czy czyms tam
jeszcze.
Po nalozeniu na twarz zmienia konsystencje i to ma oznaczac, ze zadzialal.
Rownolegle ze zmiana konsystencji zmienia zapach na baaardzo nieprzyjemny.
Najgorsze jest to, ze ja naprawde zupelnie nie widze roznicy w efektach
Guinota i peelingu enzymatycznego z lnianej serii Polleny Ewy...
Ale chyba na poczatku na mnie jakos mocniej podzalal, bo skusilam sie na
niego po zuzycu probki.

Kaska

1. Data: 2003-01-15 09:03:54

Temat: Re: delikatny peeling [Guinot - co o tym myslec?]
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest to, ze ja naprawde zupelnie nie widze roznicy w efektach
> Guinota i peelingu enzymatycznego z lnianej serii Polleny Ewy...
Hmmm... A miałaś może Skakanko (i inne Panie również! :)) do czynienia i z
innymi kosmetykami Guinot? Kosmetyczka mnie namawia - wiem, taka jej rola
skoro sprzedaje te kosmetyki w swoim gabinecie - i zastanawiam się czy
faktycznie są takie rewelacyjne? No i też mam obowiązkowo przesiąść się na
delikatny peeling, bo naczynka mi się porobiły brzydkie, a ja mam tę wadę
(?) że za wszelką cenę dążę do używania kosmetyków z jednej linii... Więc
jak Avon to Avon, jak Giunot to Guinot na całość itp... A najtańsze toto nie
jest i boję się wtopy :(
Magda

1. Data: 2003-01-15 09:40:31

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jak Avon to Avon, jak Giunot to Guinot na całość itp... A najtańsze toto nie

Sa takie małe opakowania z Guinota-niektórych produktów (ale nie 5ml-
próbki, tylko 15), ktore mozna zakupić za cenę 25/28 zł. Wypróbujesz na
dlużej i przekonasz się :)czy Ci przypasuje.
Mogę od siebie powiedziec, że rewelacyjne są- kremy Hydraallergic z tej
serii ...Cudownie sie wchłaniają, nawilżająi nie podrażniają.Podobnież
maseczka nawilzająca (nie taka zelowa, bo tej nie używałam,ale kremowa..).
POlecam albo tą serię, albo - "żrodełko nawilżenia"..hydra-source..cyz jakos
tak, tez bardzo fajne.

ZIRVE - może trochę OT
tusz - bielenda
Ziaja - po raz kolejny