Re: dentysci

Data: 2002-01-26 10:25:27
Temat: Re: dentysci
Od: "Lukasz" <l...@p...pl>

>Ja to wszystko wiem, nie unos sie. Bylam w Polsce i nie moglam sie nadziwic
>zmianom. Polska jest teraz piekna. Ja pisze o nieuczciwosci i pazernosci
>NIEKTORYCH lekarzy. Moze mialam pecha i trafilam na wyjatkowych partaczy i
>pazernych szakali ktorych dotyczyl inny moj posting. Faktem jest jednak ze
tak
>bylo a moj stary lekarz dowiedziaqszy sie ze jestem ze Stanow chcial
odemnie
>wyzsze honorarium niz od innych pacjentow.
>Jesli zas chodzi o euro to nie ma sie chyba czym zachwycac jeszcze na
> [...]

No widzisz problem jest w tym, ze uogolniasz. Tak jak wszedzie tak i u nas
lekarze sa rozni... Znam wiele przypadkow ze Stanow, Francji czy Niemiec
glupoty ignorancji i niekompetencji, a takze wiele przypadkow u nas.
Generalnie uogolniajac obrazasz w duzym stopniu tych uczciwych (ktorych tez
jest niemalo) dlatego nie dziw sie, ze ludzie zareagowali ostro...
pozdrowienia
Lukasz