Re: dentysci

From: "Iwonka" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dentysci
Date: Sat, 26 Jan 2002 16:30:12 -0600
Sender: i...@p...onet.pl@dialup-65.57.9.212.dial1.chicago1.level3.net

Uzytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisal w wiadomosci
news:20020126134828.26468.00000523@mb-ma.aol.com...

nie wiem czy wiesz ale istnieje cos takiego jak wybiorcze cytowanie, a nie
zalewanie skrzynki powielaniem listow w nieskonczonosc. jesli nie komentujesz
pewnych tylko wypowiedzi to je skasuj, bo ja tych listow nie potrzebuje czytac
kilka razy.

> Szanowna pani dentystko wypisala pani epopeje i jesli pani uslugi dentystyczne
> sa takie same jak pani j. polski to wspolczuje pacjentom.

jescze raz prosze o scislosc a nie rzucanie uwag bez uzasadnienia.
na szczescie porozumiewam sie z nimi w j.angielskim wiec tak znowu
prosze sie nie martwic.

>Gwoli informacji
> powiem pani, ze bardzo dbam o zeby i chodze rowniez w NY do dentystow dlatgo
> mam skale porownawcza.

prosze mi uwierzyc NIE MA TAKIEGO pacjenta, ktory powie, ze o zeby
nie dba.

>W Polsce siedzialam osiem miesiecy i mialam dostatecznie
> duzo czasu. Mialam drobne ubytki przy szyjkach zebowych ktore musialam pani
> dentystce sama pokazac bo dwoch wcale nie zauwazyla przy przegladzie, po czym
> nalozyla "kitu" ktorego nie wyszlifowala dostatecznie, chodzilam do poprawki
> ale widocznie zrobienie dobrej roboty przekraczalo jej mozliwosci bo ciagle nie
> byly te plomby /w sumie trzy/ dobrze dopracowane. To ja jej pokazywalam w
> ktorym miejscu przy szyjce zahacza mi paznokiec i moze jest ubytek

byc moze tak to wygladalo jak piszesz. warto by bylo posluchac i tej drugiej
strony.

> Co do dbalosci o zeby polonii amerykanskiej to plecie pani bzdury.

a na jakiej podstawie tak sadzisz? jakby co to chyba czesciej zagladam
do jamy ustnej ludziom anizeli ty.

>Tutaj nie do
> pomyslenia jest by nosic gnoj w ustach z tego powodu mozna stracic prace.
> Bardzo wazny jest estetyczny wyglad i usmiech nie ma mowy o nieswiezym oddechu
> albo brakach w uzebieniu.

jasne, jesli taki Polak pracuje gdzie indziej anizeli przy sprzataniu domow, lepieniu
pierogow, opieka na starsza osoba czy jako kontraktor. byc moze nie masz skali
porownawczej z amerykanami.

> Na urlopy tez jezdzimy i to dluzsze niz sie pani
> wydaje. Mizerne ma pani pojecie o polonii amerykanskiej.

ale bzdury, na takie urlopy jezdza niepracujacy, albo "emeryci"
co tez opowiadasz, widzialas gdzies urlop trwajacy 8 miesiecy!!
iwona