dentysci

21. Data: 2002-01-25 21:56:40

Temat: Re: dentysci
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Odkąd pamiętam, a czytam tą grupe dobrych kilka lat Anika zawsze blużniła
>przeciwko Polsce i komunie więc nie ma się czym przejmować.
Taki mini-Ekspierd.:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

22. Data: 2002-01-25 23:09:03

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Ja napewno wiecej nie skorzystam
> uslug Polskich dentystow
> Anika

Odk?d pami?tam, a czytam t? grupe dobrych kilka lat Anika zawsze blu?ni?a
przeciwko Polsce i komunie wi?c nie ma si? czym przejmowaae.

Och nie, Basiu o czym ty piszesz? przeciez ja tylko o dentystach a ty zaraz
...Polska, komuna, co ma piernik do wiatraka

23. Data: 2002-01-25 23:22:11

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

w stanach po 10 latach od podpisania niepodleglosci nie bylo od
razu mc donalda i sears tower - na wszystko potrzebny jest odpowiedni czas,
musisz to zauwazyc. - poza tym zauwaz, ze ty jestes gosciem w tym kraju, a
twoja ojczyzna jest w Polsce - obrazajac wszystkich polakow i wyzywajac ich od
partaczy robisz to takze sobie.

Zaczne od tego, ze nie jestem gosciem w USA tylko regularna obywatelka Stanow
Zjednoczonych. Polska jest moja Ojczyzna to fakt i jestem z tego dumna, jednak
nie widze zwiazku. Przypominam, ze narzekalam na dentystow a ktos mi rabnal
odrazu o polityce to charakterystyczne dla moich rodakow. Na marginesie
wspomne, ze jednym z wielu paradoksow w Polsce jest wlasnie modlenie sie do USA
I TO FAKT, nobilitowanie bezpodstawne np barow Mc Donald's kloci sie z rozumem
w Stanach te bary naleza do podlejszych gdzie jada na szybko gawiedz i w miare
mozliwosci omija sie je z daleka z powodu podlego jadlospisu, brudow itd.
Sears to juz niezle sklepy ale tez nic nadzwyczajnego. Lepiej wiec nie
wypowiadac sie o czyms o czym nie ma sie pojecia. Nieprawdaz?
Pozdrawiam
Anika

24. Data: 2002-01-25 23:32:58

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisal w wiadomosci
> Och nie, Basiu o czym ty piszesz? przeciez ja tylko o dentystach a ty
zaraz
> ...Polska, komuna, co ma piernik do wiatraka

A po co w ogóle blakasz sie po prymitywnych polskich listach dyskusyjnych ?
Tak bawi Cie dyskusja z banda niedouczonych "frajerów" którzy nie uciekli z
wlasnego nic nie wartego kraju ?

--
Joogi

25. Data: 2002-01-25 23:42:35

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości
[...]
> wspomne, ze jednym z wielu paradoksow w Polsce jest wlasnie modlenie sie
do USA

Nie... to chyba jakieś nieporozumienie... Mnie np. za przeproszeniem rzygać
się chce gdy mam obejrzeć nowy "umoralniająco-propagandowy" film rodem z
USA... uważam że kraj ten wyjątkowo trąci prymitywnym stylem życia i brakiem
poczucia wyższych wartości... (tym bardziej słowo "modlić" jest tu nie na
miejscu)

> I TO FAKT, nobilitowanie bezpodstawne np barow Mc Donald's kloci sie z
rozumem

To fakt... u nas też jest to jedna z gorszych spelun... Na dodatek mnożą
się jak karaluchy...

> Lepiej wiec nie wypowiadac sie o czyms o czym nie ma sie pojecia.

Więc dyskusja w naszym gronie czegoś Cię jednak nauczyła...

--
Joogi

26. Data: 2002-01-25 23:53:39

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: dentysci
From: "Joogi" a...@s...com
Date: 1/25/02 6:32 PM Eastern Standard Time

> [...]

Tak bawi Cie dyskusja z banda niedouczonych "frajerów" którzy nie uciekli z

Wiesz co? Place za internet i blakam sie gdzie mi sie podoba podobnie jak ty.

27. Data: 2002-01-26 01:12:23

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Wi?c dyskusja w naszym gronie czego? Ci? jednak nauczy?a...

--
Joogi

Alez oczywiscie panie joogi, po to tu zagladam by czegos sie nauczyc :p

28. Data: 2002-01-26 10:01:18

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co? Place za internet i blakam sie gdzie mi sie podoba podobnie jak
ty.

Ok, Ok, ...
Nie wiem dla czego masz takie a nie inne podejscie do swojego kraju, nie
wiem czym Ci imponuje Ameryka (moze nam o tym napiszesz) ale wiedz, ze tutaj
naprawde wiele sie zmienilo przez ostatnich 13 lat... I nie byly to zmiany
tak - po prostu... Nasze kochane reformy okupione sa kilkoma milionami
bezrobotnych (w 40 milionowym kraju), wynagrodzeniami ponizej minimum
socjalnego, itd.,itp...
... A ja powiem Ci szczerze : mimo wszystko nie wyobrazam sobie wyjechac
stad, chocby do USA...

Nie denerwuj ludzi odszczekujac sie z drugiego brzegu oceanu...
--
Joogi

29. Data: 2002-01-26 10:25:27

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zmianom. Polska jest teraz piekna. Ja pisze o nieuczciwosci i pazernosci
>NIEKTORYCH lekarzy. Moze mialam pecha i trafilam na wyjatkowych partaczy i
>pazernych szakali ktorych dotyczyl inny moj posting. Faktem jest jednak ze
tak
>bylo a moj stary lekarz dowiedziaqszy sie ze jestem ze Stanow chcial
odemnie
>wyzsze honorarium niz od innych pacjentow.
>Jesli zas chodzi o euro to nie ma sie chyba czym zachwycac jeszcze na
zadnej
>wymianie pieniedzy ludziska nie wyszli do przodu

No widzisz problem jest w tym, ze uogolniasz. Tak jak wszedzie tak i u nas
lekarze sa rozni... Znam wiele przypadkow ze Stanow, Francji czy Niemiec
glupoty ignorancji i niekompetencji, a takze wiele przypadkow u nas.
Generalnie uogolniajac obrazasz w duzym stopniu tych uczciwych (ktorych tez
jest niemalo) dlatego nie dziw sie, ze ludzie zareagowali ostro...
pozdrowienia
Lukasz

30. Data: 2002-01-26 11:09:08

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Anika6042 wrote:

> Wi?c dyskusja w naszym gronie czego? Ci? jednak nauczy?a...
>
> --
> Joogi
>
> Alez oczywiscie panie joogi, po to tu zagladam by czegos sie nauczyc :p

ratunku! migdalki - zoladek?
smutne reminescencje
Studium masażu
Kilka pytan ?