dentysci

61. Data: 2002-01-26 23:43:53

Temat: Re: dentysci
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joogi" <a...@s...com> napisał w wiadomości
news:a2vbqt$5mj$1@absinth.dialog.net.pl...
> Mój znajomy - świadek był wstrząśnięty tym PROFESJONALIZMEM amerykańskich
> lekarzy...

chyba swiadek cos naklamal. moja znajoma jezdzi w stanach
w karetkach pogotowia i potwierdza tylko to, ze
lekarz nie moze na izbie przyjec, w stanach naglych odmowic
udzielenia pomocy nawet jesli jest to bezdomny i nie ma
z czego zaplacic.
jesli ofiara tego wypadku miala tylko zlamana noge
i jej zyciu nie zagrazalo niebezpieczenstwo, to
owszem takie rozmowy mogly sie toczyc.
iwona

62. Data: 2002-01-26 23:47:42

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Rozmowy mogly sie toczyc ale pomocy udzielono bez wzgledu na to czy bylo
ubezpieczenie czy nie.
Anika

63. Data: 2002-01-26 23:49:02

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: dentysci
From: "Joogi" a...@s...com
Date: 1/26/02 6:33 PM Eastern Standard Time

Uzytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]

Ja bym sie tam leczyl u Pani Iwony... a "epopeje" milo bylo poczytac...

--
Joogi

Zwlaszcza jesli pani Iwona jest mloda i ladna.....
Anika

64. Data: 2002-01-26 23:49:21

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym sie tam leczyl u Pani Iwony... a "epopeje" milo bylo poczytac...

milo mi :-))))
iwona

65. Data: 2002-01-26 23:52:10

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z czego zaplacic.
> jesli ofiara tego wypadku miala tylko zlamana noge
> i jej zyciu nie zagrazalo niebezpieczenstwo, to

1. Motocyklista był nieprzytomny... a autora opowieści nie mogę niestety
podejrzewać o kłamstwo !
2. Nie było to pogotowie a jakaś klinika...

Szczegóły opiszę w detalach za kilka dni gdy mój rozmówca wróci z Włoch...
Podam datę, adres i nazwę kliniki !!!

--
Joogi

66. Data: 2002-01-26 23:52:42

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> Zwlaszcza jesli pani Iwona jest mloda i ladna.....

to tez ;))
iwona

67. Data: 2002-01-27 00:12:13

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niezle
> dochody.
> Piszesz o panu ktory zamiatal wiate, w Stanach to normalne szanuje sie
prace
> jaka by ona nie byla i nikt nie powazylby sie powiedziec zlego slowa o
takiej
> czy innej pracy. Studenci amerykanscy nawet z niebiednych domow zarabiaja
na
> wakacje spedzajac czesc wakacji na pracy np na budowie. Jest to forma
nauki
> szacunku do KAZDEJ pracy i poszanowania dla pieniadza.

Co do polskiej sluzby zdrowia i lekarzy tez mam duzo zastrzezen... ale
mam swiadomosc ze jest to glównie wina chorego systemu...
Gdy haruje sie za pól darmo... z czasem czlowiek olewa to co robi. Trudno
byc idealista gdy w domu nie starcza do "pierwszego"...
Winna jest tez bezkarnosc takiego "olewania"... - w Polsce jest bardzo malo
procesów o "bledy w sztuce" i niedbalstwo.
Notabene moja rodzina wielokrotnie ucierpiala z powodu olewactwa ludzi w
bialych fartuchach...

> Uszanowanie dla ciebie :)

Dla Ciebie równiez ! :-)
--
Joogi
ICQ : 118798840

68. Data: 2002-01-27 00:17:41

Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> Zwlaszcza jesli pani Iwona jest mloda i ladna.....

... A tego nie wiedziałem ;-))

--
Joogi

69. Data: 2002-01-27 00:28:44

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

ubject: Re: dentysci
From: "Joogi" a...@s...com
Date: 1/26/02 6:52 PM Eastern Standard Time

U?ytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
> [...]
> z czego zaplacic.
> jesli ofiara tego wypadku miala tylko zlamana noge
> i jej zyciu nie zagrazalo niebezpieczenstwo, to

1. Motocyklista by? nieprzytomny... a autora opowie?ci nie mog? niestety
podejrzewaae o k?amstwo !
2. Nie by?o to pogotowie a jaka? klinika...

Szczegó?y opisz? w detalach za kilka dni gdy mój rozmówca wróci z W?och...
Podam dat?, adres i nazw? kliniki !!!

--
Joogi

Nie ma Pogotowia jako takiego w Stanach sa tak zw emergency room przy klinikach
:) Anika

70. Data: 2002-01-27 01:20:16

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, zastanow sie co piszesz. Ponosza cie emocje.

Gdyby tak bylo, najechalabym na Ciebie ostrzej, tak jak niektorzy czlonkowie
tej grupy.

Czy wydaje ci sie ze
> wszyscy Polacy mieszkajacy za granica uciekli z wlasnego Kraju?

Nie wydaje mi sie, ale jak sie trafi okazja (maz), to czemu nie, prawda?

Na jakiej
> podstawie tak sadzisz? Przeciez wiele osob wstepuje w zwiazek malzenski np
> trudno by bylo naklonic amerykanina by zechcial sie wyprowadzicdo Polski a
> malzenstwo powinno mieszkac razem, nieprawdaz?

Powinno. No przeciez Amerykanin nie przyjedzie do takiego beznadziejnego
kraju jak naz, to oczywiste.

Wyziera tu gdzieniegdzie jakas
> zazdrosc, zawisc nie wiadomo co

Najtrafniejsze bylo to "nie wiadomo co". Bo z pozostalymi to raczej pudlo.

. No i jeszcze twoje wycieczki slowne nie
> swiadcza dobrze o twojej kulturze, chociaz do mojej masz zastrzezenia.

Wydaje mi sie, ze bylam wyjatkowo delikatna biorac pod uwage Twoje
wypowiedzi. No i nie napisalam niczego niestosownego.

Masz
> szczescie, ze nie wyladowalas w Lodzkim pogotowiu ratunkowym.........

Wyladowalam wielokrotnie (uwazaj na slowa :-(. Ale na szcescie trafilam na
porzadnych lekarzy. No, raz tylko jechali ponad 20 minut :-( [w centrum
miasta, gdzie kilka przecznic dalej jest stacja PR]

Klaudia

> Ja tez sie z tego ciesze
> Anika

ratunku! migdalki - zoladek?