dentysci

81. Data: 2002-01-27 22:32:30

Temat: Re: dentysci
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
news:3C545B3E.9E3E7AD6@friend.pl...

> Iwonko, każdy ma swoje życie, swoje problemy...Nie podoba mi się wchodzenie
buciorami do czyjegoś życia, każdy niech
> się zajmie sobą i nad sobą popracuje.

gdybys uwazniej poczytala, zauwazylabys, ze do zadnego
"zycia nie wchodze". stwierdzam, tylko fakt, iz
czlowiek pracujacy, szczegolnie w Ameryce, nie ma
trwajacych 8 miesiecy urlopu. jesli sa takie wyjatki
to mnie to wlasnie z powodow wyzej wymienionych juz
nie obchodzi.
iwona

82. Data: 2002-01-27 22:52:24

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: dentysci
From: "Iwonka" i...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 5:32 PM Eastern Standard Time

U?ytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Iwonko, ka?dy ma swoje ?ycie, swoje problemy...Nie podoba mi si? wchodzenie
buciorami do czyjego? ?ycia, ka?dy niech
> [...]

trwajacych 8 miesiecy urlopu. jesli sa takie wyjatki
to mnie to wlasnie z powodow wyzej wymienionych juz

napisalas::"nie ma trwajacych 8 miesiecy urlopu"

powinno byc ; nie ma trwajacego 8 miesiecy urlopu,.

Badz: nie ma trwajacych 8 miesiecy urlopow ale wowczas wchodzi w rachube o
kreskowane a nie zwykl

No to juz nie przeliterowanie tylko kompletne braki w wyksztalceniu,
sadzacej sie pani dentystki. Tak to juz jest, ze jak sie uderzy w stol nozyce
sie odezwa, czegos pania osobiscie najbardziej dotknela moja krytyka. Czy to
przypadkiem nie ty spartaczylas mi moje zabki?
Anika

83. Data: 2002-01-27 23:24:32

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisal w wiadomosci
> napisalas::"nie ma trwajacych 8 miesiecy urlopu"
>

> powinno byc ; nie ma trwajacego 8 miesiecy urlopu,.
>
> Badz: nie ma trwajacych 8 miesiecy urlopow ale wowczas wchodzi w rachube o
> kreskowane a nie zwykl

tak zgadzam sie, tak powinno byc napisane, ale gdybyc byla
troszke bardziej inteligentniejsza wymyslilabys inna przyczyne
tego bledu.

> [...]
> sie odezwa, czegos pania osobiscie najbardziej dotknela moja krytyka. Czy to
> przypadkiem nie ty spartaczylas mi moje zabki?

niczego mnie twoja krytyka nie dotknela. Ty tylko jak do tej
pory kompromitujesz sie straszliwie prezentujac
kompletny brak kultury osobistej.
iwona

84. Data: 2002-01-27 23:33:15

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka napisał(a):

> [...]
> trwajacych 8 miesiecy urlopu. jesli sa takie wyjatki
> to mnie to wlasnie z powodow wyzej wymienionych juz

Czytałam uważnie i sądzę, że Anika ma męża lub faceta, który ją utrzymuje...Przecież
ona wcale nie musi pracować, prawda?

Kaja

85. Data: 2002-01-27 23:36:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> powaznie chcesz mnie odwiedzic? :-)

Tak.

> zapraszam

Hmm....A gdzie jest adres? :-)

Kaja

86. Data: 2002-01-27 23:39:53

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: "Iwonka" i...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 6:24 PM Eastern Standard Time

> [...]

tak zgadzam sie, tak powinno byc napisane, ale gdybyc byla
troszke bardziej inteligentniejsza wymyslilabys inna przyczyne

I znow kardynalny BYK, powinno byc: gdybys byla bardziej inteligentna a nie
bardziej inteligentniejsza. Wiesz co ?zasmiewamy sie tu przy komputerze......my
Polacy za granica....
Anika

87. Data: 2002-01-27 23:44:25

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: "Iwonka" i...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 6:24 PM Eastern Standard Time

> [...]

niczego mnie twoja krytyka nie dotknela. Ty tylko jak do tej
pory kompromitujesz sie straszliwie prezentujac

ejze......... chyba powinno byc: NIC mnie twoja krytyka nie dotknela a nie "
niczego mnie twoja krytyka nie dotknela......

Niczego sobie jestes.......

A ten dyplom to za jajka. A czy ty wogole masz jakis dyplom? Zaczynam miec
watpliwosci jesli ci dali to kompromitacja dla twojej uczelni.
Anika

88. Data: 2002-01-27 23:58:22

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> Niczego sobie jestes.......
>
> A ten dyplom to za jajka. A czy ty wogole masz jakis dyplom? Zaczynam miec
> watpliwosci jesli ci dali to kompromitacja dla twojej uczelni.

"jesli klocisz sie z glupcem uwazaj, bo osoba
ogladajaca was z boku nie wie, ktory to glupiec"
i to by bylo na tyle.
iwona

89. Data: 2002-01-28 00:07:29

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: "Iwonka" i...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 6:58 PM Eastern Standard Time

U?ytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci

> [...]

"jesli klocisz sie z glupcem uwazaj, bo osoba
ogladajaca was z boku nie wie, ktory to glupiec"

Mysle, ze w tym przypadku tylko glupiec mialby watpliwosci kto tu jest
glupcem......

"i to by bylo na tyle"
, to tez nie poprawna forma ale niech ci bedzie.

Widzisz, nie dokopuj ludziom bo okaze sie, ze "sprzataczkom kibli" / jak nas
polki w USA nazwalas/ do piet nie dorastasz razem ze swoimi dyplomami.
Moglabym ci sie mimi pochwalic ale jestem skromniejsza.

Anika

90. Data: 2002-01-28 00:26:56

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> , to tez nie poprawna forma ale niech ci bedzie.
"niepoprawna" pisze sie razem.

> Widzisz, nie dokopuj ludziom bo okaze sie, ze "sprzataczkom kibli" / jak nas
> polki w USA nazwalas/ do piet nie dorastasz razem ze swoimi dyplomami.
> Moglabym ci sie mimi pochwalic ale jestem skromniejsza.

sluchaj Aniko, nie zycze sobie oszczerstw pod moim adresem.
niczego podobnego nie napisalam o Polkach w USA wiec wypraszam
sobie zebys podobne rzeczy znow wypisywala.
iwona

ratunku! migdalki - zoladek?
smutne reminescencje
Studium masażu