depilacja bikini

1. Data: 2002-10-05 10:40:23

Temat: depilacja bikini
Od: l...@i...pl (Vredish) szukaj wiadomości tego autora

Czy która? z Was mog?aby mi doradziae najlepsz? form? depilacji bikini?
Chcia?abym usun?ae wszystkie w?osy z tej strefy, czy mog? z takimi
wymaganiami oddaae si? w r?ce kosmetyczki w celu wydepilowania woskiem?
Mo?e kto? si? podzieli swoimi do?wiadczeniami?

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Licznik kalorii www.puella.pl/tabela.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-05 11:14:04

Temat: Re: depilacja bikini
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Was mogłaby mi doradzić najlepszą formę depilacji bikini?
Ja sobie golę to miejsce.Efekty spoko,tylko w zlezności jak szybko ci rosną
włoski,musisz często golić(mi rosną wolno,to nie mam problemu)
> Chciałabym usunąć wszystkie włosy z tej strefy, czy mogę z takimi
> wymaganiami oddać się w ręce kosmetyczki w celu wydepilowania woskiem?
Woskiem?????? AUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!
Jaką ty czcionka pisałaś tego posta???
pzdr
Oliwka

1. Data: 2002-10-05 11:53:44

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Vredish wrote:

> [...]
> wymaganiami oddaae si? w r?ce kosmetyczki w celu wydepilowania woskiem?
> Mo?e kto? si? podzieli swoimi do?wiadczeniami?

woskiem, no bo czym innym? ewentualnie mozna przemyslec laser, ale to
wymaga czasu.

xx.

1. Data: 2002-10-05 12:06:47

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> woskiem, no bo czym innym? ewentualnie mozna przemyslec laser, ale to
> wymaga czasu.

... i pieniedzy :)

1. Data: 2002-10-05 12:29:10

Od: "Hunter" <h...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

opierdolcie sie na lyso i po sprawie

1. Data: 2002-10-05 12:41:44

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

izusek wrote:

> Użytkownik "anek" <a...@b...com> napisał w wiadomooeci

> ... i pieniedzy :)

nooo, pieniedzy tez, ale jesli to maja byc ostatnie pieniadze, ktore
wydasz ne depilacje w zyciu, to chyba sie oplaca. no bo, jakby na to nie
spojrzec, comiesieczna wizyta w salonie celem dokonania depi calych nog,
bikini oraz pach to jakies 150 zl.

xx.

1. Data: 2002-10-05 14:31:29

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Oliwka " wrote:

> AUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!! Jakš ty
> czcionka pisałaœ tego posta??? pzdr
> Oliwka

on musi poprawic kodowanie na ISO, a ty odhacz opcje "odpowiedz w formacie w
jakim wiadomosc została wysłana", bo wyszła u Ciebei taka sama kaszanka :)

Lia

1. Data: 2002-10-05 15:04:32

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> on musi poprawic kodowanie na ISO, a ty odhacz opcje "odpowiedz w formacie
> jakim wiadomosc została wysłana", bo wyszła u Ciebei taka sama kaszanka :)
Dzięki Lia,juz poprawiłam i mam nadzieję,że działa.
Oliwka

1. Data: 2002-10-07 16:02:52

Temat: Odp: depilacja bikini
Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hunter <h...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anmlv5$mr7$...@s...infinity.net.pl...
> opierdolcie sie na lyso i po sprawie

Hanter czy ty byłeś trzeźwo myślący odpisując na posta koleżanki Vredish ?
Coś mi się zdaje że nie. ZCy ty wiesz co oznacza depiacja ( u kobiet !!! )
okloic bikini ? I czy się to robi ??? napewno niebędzie się juak to ładnie
powiedziałeś opier....ć na łyso. I nie jest wtedy po sprawie !

--
Kasia

1. Data: 2002-10-11 18:58:12

Od: "piotrkac" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tylko laser jest skuteczny i niestety drogi ale có? dla urody ...
Agnieszka - kosmetyczka Wa-wa
soory ale to post z konta m??a

SPAM - przyrzad do pompek
no super laska z ciebie
a ja mam pytanie za 100punk.
żel do mycia twarzy Effaclar - chyba nie bylo...
Rewelacja