żel do mycia twarzy Effaclar - chyba nie bylo...

1. Data: 2002-10-04 19:18:44

Temat: żel do mycia twarzy Effaclar - chyba nie bylo...
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że wątek Effaclaru już był, ale ja tym razem z troche czym innym. Mam
ochote kupic sobie nie masc a wlasnie zel do mycia twarzy Effaclar tylko że
boje się ze bardzo wysusza skore a ja mam nieco wrazliwa. Czy ktoras z was
uzywala go i moze mi powiedziec jaki jest i czy warto go kupowac jesli nie
to jaki mi polecacie?Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi
Pozdrowionka
Kstka

1. Data: 2002-10-04 19:38:52

Temat: Re: żel do mycia twarzy Effaclar - chyba nie bylo...
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002 21:18:44 +0200, Pchła Szachrajka <k...@x...wp.pl> wrote:
[...]

mialam probke tego zelu (Krycha: dzieki!), calkiem spora, wiec moglam
wyrobic sobie zdanie. do mojej tlustej cery jest ok. mam skore dosc
wrazliwa, ale nie ekstremalnie. bardzo dobrze oczyszcza twarz i jest bardzo
wydajny.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-10-04 20:02:17

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> to jaki mi polecacie?Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi

A ja mysle, ze do mieszanej juz nie za bardzo sie nadaje, bo jednak nieco
wysusza.
Mozna oczywiscie stosowac go tylko np. wieczorem, a rano cos
delikatniejszego.
Jednak najlepiej sama zobacz efekty.
Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-10-04 21:28:54

Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywalam, moja skora mimo tlustosci jest tez wrazliwa, byl super, zero
podrazniania czy wysuszania.

--
t...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-06 17:46:50

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> to jaki mi polecacie?Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi

Moim zdaniem jest super. Bardzo dobrze myje i wymywa te czarne "kropeczki"
powstające na nosie zatykające pory. To jest pierwszy żel, który tak dobrze
oczyszcza cerę. Ma tylko jeden malutki minusik - szczypie, gdy dostanie się
niechcący do oka. W każdym bądź razie jestem z niego zadowolona i polecam.
Nie zauważyłam większego wysuszania, ale stosuję nawilżacze w kremach, więc
może dlatego...

--
._._._._._._._._._._. Jola .__.__. http://www.bookmarkjoli.prv.pl/

1. Data: 2002-10-07 06:48:17

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola B. <_...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anpsur$qhi$...@b...bsk.vectranet.pl...
> [...]
> niechcący do oka. W każdym bądź razie jestem z niego zadowolona i polecam.
> Nie zauważyłam większego wysuszania, ale stosuję nawilżacze w kremach,

A jak się ceni i czy kupuje się go w drogerii czy aptece?

Liana
LODZ

1. Data: 2002-10-07 17:53:55

Od: "KAska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrobic sobie zdanie. do mojej tlustej cery jest ok. mam skore dosc
> wrazliwa, ale nie ekstremalnie. bardzo dobrze oczyszcza twarz i jest

Witam,
Male pytanko: do jakiego typu cery ten zel jest przeznaczony? Czy nadaje
sie do cery mlodej z problemami tradzikowymi?

Pozdrawiam,
Kaska

1. Data: 2002-10-07 23:41:08

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 19:53:55 +0200, KAska <k...@p...onet.pl> wrote:
: Witam,
: Male pytanko: do jakiego typu cery ten zel jest przeznaczony? Czy nadaje
: sie do cery mlodej z problemami tradzikowymi?

jak najbardziej.

kasica

1. Data: 2002-10-08 17:42:46

Od: "Marta Sz" <marta@_NoSpam_awf.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Liana" <l...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> się
> więc
> >

> A jak się ceni i czy kupuje się go w drogerii czy aptece?

Kupuje sie go w aptece. We Wroclawiu kupowalam w promocji z woda termalna za
29 PLN ale normalnie kosztuje okolo 40 PLN.

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-10-09 19:25:38

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie

> może dlatego...

Hmm...A czym nawilżasz skórę? No i czy mogę łączyć ten żel np. z kremikiem
albo tonikiem z Ziaji (ta seria zielona - ogórkowa) ?
Katka

Rewelacja
Zielony lakier do paznokci...
zageszczanie i przedluzanie wlosow