krople do oczu

1. Data: 2002-09-16 11:32:31

Temat: krople do oczu
Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybieram się na wesele i chce mieć ładne spojrzenie przez cala noc Polecicie
proszę jakieś krople do oczu Aby ładnie wyglądały

Edward U.

1. Data: 2002-09-16 11:38:15

Temat: Re: krople do oczu
Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie sugerujcie się wcześniejszym podpisem wysyłam to z poczty mojego taty

1. Data: 2002-09-16 11:50:53

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

edward wrote:

> wybieram się na wesele i chce mieć ładne spojrzenie przez cala noc Polecicie
> proszę jakieś krople do oczu Aby ładnie wyglądały

huh? moze sie wyspij, stosuj oklady z herbaty i zel ze swietlikiem na
tydzien przed, to ci sie ogolnie poprawia?

chociaz jesli tak na to spojrzec, sa krople "instant" na poprawe wygladu
oczu. tzn. one nie na to sa, ale czasem (w smutne poranki, kiedy mam
czerwone oczka) ich uzywam - mibalin. z tym, ze bez recepty sie ich nie
zakupi.

xx.

1. Data: 2002-09-16 13:52:04

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward wrote:

> nie sugerujcie się wcześniejszym podpisem wysyłam to z poczty mojego taty

To jeszcze chociaż zmień nicka.

A co do kropli, to bez recepty dostaniesz pewnie tylko Visine,
czy coś w tym podobie.
Inne dostępne,to zawracanie głowy.
A najlepiej zrób sobie na kilka dni przed imprezą,
okłady z mocnej esencji herbacianej.

--
GABi

1. Data: 2002-09-16 15:10:57

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> Tako rzecze edward:
Polecicie

> Są bardzo dobre krople likwidujące zaczerwienienie oczu (objaw,
> nie przyczynę), zwą się Starazolin. Ale jak je ostatnio kupowałam,
> to były na receptę.

sa do kupienia bez recepty, ale u mnie nie zlikwidowaly zaczerwienienia.
pozdr
magda

1. Data: 2002-09-16 15:50:53

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze edward:
> [...]

Są bardzo dobre krople likwidujące zaczerwienienie oczu (objaw,
nie przyczynę), zwą się Starazolin. Ale jak je ostatnio kupowałam,

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

jak to jest z tymi wlosami....
BIOPTRON - naświetlania
kostium - moze podpowiecie...
kosmetyki - termn przydatności do użycia.
żel do twarzy