Zielony lakier do paznokci...

1. Data: 2002-09-16 18:00:49

Temat: Zielony lakier do paznokci...
Od: "kai" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

... widzial gdzies ktos?
Zielony. Bez domieszki blekitu czy granatu. Nie w kolorze niedojrzalych
bananow albo niedojrzalych oliwek. Nie morski i nie wpadajacy w turkus. Nie
tak ciemny, ze trudno zidentyfikowac jego wlasciwa barwe. Nie khaki.
Po prostu zielen. Taka jak trawa, liscie na drzewach...

Widzieliscie gdzies taki?

kai
k...@b...pl

1. Data: 2002-09-16 18:04:08

Temat: Re: Zielony lakier do paznokci...
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 16 Sep 2002 20:00:49 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <k...@b...pl> i powiedziała:

> [...]
> tak ciemny, ze trudno zidentyfikowac jego wlasciwa barwe. Nie khaki.
> Po prostu zielen. Taka jak trawa, liscie na drzewach...

Całe stada. Chociażby Inglot. I sporo "małomarkowych".

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2002-09-16 18:23:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Sep 2002 20:00:49 +0200, kai <k...@b...pl> wrote:
[...]
:
: Widzieliscie gdzies taki?

tak, znajoma przywiozla mi w prezencie z Japonii :)
a lakier byl Maybelline. moze u nas tez da sie gdzies dostac taki trawiasty
odcien.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

zageszczanie i przedluzanie wlosow
krem na zmarszczki
krople do oczu