depilacja laserem

1. Data: 2002-08-08 13:25:01

Temat: depilacja laserem
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno bylo, ale... chodzi mi o porownanie dwoch rodzajow laserow. Wiem,
ze jest taki, po ktorym nie wolno sie opalac i jakis chyba nowy, po ktorym
mozna wszystko.
Czy ktos mial z nim "do czynienia"?

pozdrawiam

Sandra

1. Data: 2002-08-08 15:02:31

Temat: Re: depilacja laserem
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze jest taki, po ktorym nie wolno sie opalac i jakis chyba nowy, po ktorym

Nie wiem, z ktorym rodzajem laseru mialam do czynienia, ale opalalam sie po
nim i skutkow ubocznych nie zaobserwowalam. Z powodu mojej ciemnej karnacji
mialam miec rowniez plamy na skorze po zabiegach, a takowych takze nie
widze.

pozdr.
al

1. Data: 2002-08-08 18:00:54

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
karnacji
> mialam miec rowniez plamy na skorze po zabiegach, a takowych takze nie

Jak dwano temu mialas i jak efekty?
Przymierzam sie do tego, ale ze wzgledu na cene chce dokladnie wybadac czy
warto.

Sandra

1. Data: 2002-08-08 22:43:21

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dwano temu mialas i jak efekty?
> Przymierzam sie do tego, ale ze wzgledu na cene chce dokladnie wybadac czy
> warto.

To bylo kilka wizyt, od pazdziernika zeszlego roku do lutego, co miesiac...
efekty sa takie ze nie ma wloskow ani plam na skorze po zabiegach:) Goraco
polecam, ja juz zbieram kase na wszystki partie ciala, na ktorych nie chce
miec ani jednego wloska...( ah ta ciezka dola brunetki)

pozdr.
al

1. Data: 2002-08-09 04:49:59

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie chce
> miec ani jednego wloska...( ah ta ciezka dola brunetki)

nie tylko brunetki:( napisz, czy bardzo boli, czy dlugo sie utrzymuje
spuchnieta skora po zabiegu, no i jak oni to licza - za kazdy zabieg
bulisz?

1. Data: 2002-08-09 04:50:13

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i gdzie go robilas?

1. Data: 2002-08-09 07:48:08

Od: "agata" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
To mój debut na tej grupie.
Przy robieniu depilacji laserowej radzę zwrócić uwagę na rodzaj lasera.
Robiłam depilację pachwin dwa razy. Niestety mam włosy cienkie i jasne, i
depilacja laserem diodowym dała niewielkie efekty. W przypadku takiego
owłosienia podobno dużo bardziej skuteczny jest laser neodymowo- jagowy,
który działa na naszynka krwionośnie odżywiające cebulkę włosa a nie na
melaninę, której w jasnych włosach jest niewiele.

1. Data: 2002-08-09 08:08:02

Od: "agata" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam robioną próbę laserem rubinowym, bolało bardziej niż diodowym. Skora
nie spuchła mi wcale. Myślę, że zależy to od karnacji. Im skóra ciemniejsza
tym bardziej spuchnięta po zabiegu bo laser działa rownież na melanine
zawartą w skórze. Bardzo opalona skora jest przeciwskazaniem do depilacji.
Niestety płaci się za każdy zabieg.
Pozdrawiam

1. Data: 2002-08-09 08:14:22

Od: "Ola Mycha" <m...@p...23onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na pewno bylo, ale... chodzi mi o porownanie dwoch rodzajow laserow.

Znalazlam stronke jakiegos gabinetu, ktory wykonuje depilacje laserem i tam
sa opisane 4 rodzaje laserow.
Podaje link http://www.studiolaser.com.pl/
Nie reklamuje tego gabinetu. To w celach czysto informacyjych:-)

Pozdrawiam
Ola Mycha

1. Data: 2002-08-09 09:48:18

Od: "agata" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja znalazłam coś takiego
http://www.afrodytasalon.pl/2_wiecej.html#5
może ktoś robił depilację tym laserem i może powiedzieć coś na temat jego
skuteczność.
Pozdrawiam

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@p...23onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sa opisane 4 rodzaje laserow.
> Podaje link http://www.studiolaser.com.pl/
> Nie reklamuje tego gabinetu. To w celach czysto informacyjych:-)

pomozcie (dot.depil.woskiem)
poradzcie cos na pekajace naczynka
na pory
kosmetyki L'oreal