kosmetyki L'oreal

1. Data: 2002-08-07 20:36:12

Temat: kosmetyki L'oreal
Od: "joorgO2" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Nie bede owijala w bawelne, mam staly dostep do duzej ilosci wszelkich
kosmetykow tej marki - odzywki, kremy, balsamy (w szczegolnosci te trzy
rodzje) i sama nie jestem w stanie tego w racjonalny sposob zuzyc, wiec
chetnie ewentualny nadmiar odsprzedam po atrakcyjnej i przystepnej cenie. w
celu poznania szczegolow zapraszam na adres prywatny, moge rwoniez podeslac
zdjecia.
Wszystko jest ORGINALNE,nowe,zafoliowane z gwarantowanym pochodzeniem, ale
miewa czasem napisy w obcych jezykach.

pozdrawiam
z konta kolegi
B.B.