depilacja w ciąży

31. Data: 2002-05-17 15:24:04

Temat: Re: depilacja w ciąży
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A z tym hivem to i moze trafiles :)
Ale ta paniena to pewnie taka dziunia z tipsami (troche pobrudzonymi od
spodu) i torebka... w ktorej ma burdel :)

32. Data: 2002-05-17 15:37:26

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ja(bolek)" napisał ...

> Prosimy nie karmić trolli !!!
> Dziękujemy !
>
> Mała Mi
Mała Mi jesli to bylo do mnie to wypraszam sobie. Nie czuje sie trollem. Czy
pisalas to o niej? Ona chyba powinna.

33. Data: 2002-05-17 15:40:53

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mikrus" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> (ciach, bo brednie)
> urodzila,
> >
> Młody, Ty to sobie możesz pozbawić... ale jedynie siebie i to kataru z
nosa

A ty jestes na pewno doswiadczony, co juz wiele razy zaprowadzil zone (?) do
slowackiej umieralni noworodkow zeby tylko nie miec problemow z
wychowaniem/wyzywieniem? No to jak? Albo mamy wlasny swiatopoglad i
wyznajemy ich wolnosc albo BIJCIE POKLONY bo Mikrus jest "za"! Co to sie na
swiecie dzieje!!!

ps. marqz calkowicie zgadzam sie z tym co napisales wyzej.

34. Data: 2002-05-17 15:41:42

Temat: Odp: depilacja w ciąży
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, chłopie!

Wszystkie kobiety maja burdelo w torebkach:)))))))))))
Ja też, a tipsów nie mam, ani frytka też nie jestem.

cherokee

35. Data: 2002-05-17 15:50:51

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie kobiety maja burdelo w torebkach:)))))))))))
> Ja też, a tipsów nie mam, ani frytka też nie jestem.

burdel, miało być

cherokee

36. Data: 2002-05-17 16:07:53

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:ac38v4$6dg$1@absinth.dialog.net.pl...

> burdel, miało być
>
> cherokee
hihihihhi burdelo tez pasuje. to zabrzmialo tak egzotycznie :))

37. Data: 2002-05-17 19:29:13

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja(bolek)" napisał ...

> Mała Mi jesli to bylo do mnie to wypraszam sobie.

W sumie to do Ciebie, między innymi.

> Nie czuje sie trollem.

I słusznie. Ale po kiego grzyba karmisz trolla, co ?
Nie widzisz, że post Claire jest zwyczajną prowokacją,
napisaną z nadzieją (wcale nie płonną, jak się okazało) na zadymę ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

38. Data: 2002-05-17 19:47:49

Od: "Iza" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja(bolek)" <j...@t...pytajcie> napisał w wiadomości
> [...]
na
> swiecie dzieje!!!
>
> ps. marqz calkowicie zgadzam sie z tym co napisales wyzej.

Koleżanki Jabyco i Marqz,
To nie wasza sprawa gdzie prowadzane są cudze żony.
Sądze, że zarówno Mikrus jak i ja jest jedynie za tym żeby nie wpierdalać
się w cudze sprawy nie będąc do tego upoważnionym. Przypominam, że post
dotyczył DEPILACJI. Przełącznie się radiomaryjne ciotki na waszą ulubioną
rozgłośnię radiową.

39. Data: 2002-05-17 19:51:33

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie widzisz, że post Claire jest zwyczajną prowokacją,
> napisaną z nadzieją (wcale nie płonną, jak się okazało) na zadymę ?

No to sie ciesze ze slusznie :))) Czlowiek uczy sie cale zycie. Teraz juz
wiem na wlasnej skorze co to prowokacja i nastepnym razem bede
ostrozniejszy. Przyzekam. Pozfdrawiam rowniez. Ja. Bolek.

40. Data: 2002-05-17 19:53:10

Od: "Iza" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tym hivem to i moze trafiles :)
> Ale ta paniena to pewnie taka dziunia z tipsami (troche pobrudzonymi od
> spodu) i torebka... w ktorej ma burdel :)

Tańcowały dwa pedały... czyli marqz z jabolkiem - teraz już wiadomo dlaczego
zalecano wam zrobienie testów i skąd ta wasza niechęć do kobiet i ich
problemów

do ginekologow praktykow
Szybko potrzebuję jednej informacji
Czy mozna kupic sama Glutamine ??