depilacja w ciąży

1. Data: 2002-05-16 17:48:43

Temat: depilacja w ciąży
Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem w 3 tygodniu ciąży a na opakowaniu depilatora jest ostrzeżenie przed
depilacją w ciąży. komu to zagrozi mnie czy dziecku i dlaczego?
za 2 tygodnie mam zabieg - usunięcie ciąży, czy mam poczekać z depilacją?

2. Data: 2002-05-16 18:11:30

Temat: Odp: depilacja w ciąży
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejna podpucha?????

Czy badania do pracy magisterskiej?
cher.

3. Data: 2002-05-16 18:20:33

Temat: Re: depilacja w ciąży
Od: "Fumica" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:ac0sqp$o1e$1@absinth.dialog.net.pl...
> Kolejna podpucha?????
>
> Czy badania do pracy magisterskiej?
> cher.

Czemu podpucha? Jaka praca magisterska?
Ja tylko sie zastanawiam, dlaczego producent nie pozwala mi wydepilować nóg!
Może jak jestem w ciąży to nie wiem, zamiast 1 dnia będe miała nogi czerwone
i piekące tydzień. Nie znam się na tym, dlatego pytam.

4. Data: 2002-05-16 18:59:26

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claire" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> depilacją w ciąży. komu to zagrozi mnie czy dziecku i dlaczego?
> za 2 tygodnie mam zabieg - usunięcie ciąży, czy mam poczekać z depilacją?

Aborcja? Aborcja w Polsce? Wiesz ze to karalne?

5. Data: 2002-05-16 19:09:47

Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aborcja? Aborcja w Polsce? Wiesz ze to karalne?

na Słowacji nie

ale nie o tym miała być mowa

6. Data: 2002-05-16 19:38:18

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na Słowacji nie
>
> ale nie o tym miała być mowa

Jak byś nie chciała, żeby nie było o tym mowy to byś o tym nie wspomniała. ;-)

pzdr
--
Sajmon Templer

7. Data: 2002-05-16 19:46:50

Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, wiecie co, jest już późno, skorzystam z maszynki.
Pozdrowienia, dzięki za pomoc ;-)

8. Data: 2002-05-17 05:50:44

Od: "vllv" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Claire,

ja może nie o depilacji ... raczej z ogromną prośbą...
usuwanie ciąży w Polsce jest karalne, piszesz jednak, ze na Słowacji aborcja
jest dozwolona...
i teraz właśnie ta prośba ... o ile jest to możliwe czy mogłabym Cię prosić
o pewne informacje na temat tego zabiegu, jakie trzeba mieć dokumenty, co
jest potrzebnie i tym podobne , czy mogłabyś dać jakieś namiary na klinikę,
lekarza na Słowacji, który podjąłby się wykonania tego zabiegu ( podjął to
może złe słowo...)

Marta

Użytkownik Claire <C...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ac1063$phb$...@a...dialog.net.pl...

9. Data: 2002-05-17 07:55:56

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja(bolek)" napisał ...

> Aborcja? Aborcja w Polsce? Wiesz ze to karalne?

Prosimy nie karmić trolli !!!
Dziękujemy !

Mała Mi

10. Data: 2002-05-17 08:04:11

Od: "ula p." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Claire wrote:

> jestem w 3 tygodniu ciąży a na opakowaniu depilatora jest ostrzeżenie
> przed depilacją w ciąży. komu to zagrozi mnie czy dziecku i dlaczego?
> za 2 tygodnie mam zabieg - usunięcie ciąży, czy mam poczekać z depilacją?

Ale masz problemy! Za 2 tyg. zamierzasz zgładzić małą istotkę a zajmują cię
takie głupoty jak depilator.
O ile nie jesteś trollem.

--
ula