do ginekologow praktykow

1. Data: 2002-05-16 17:05:23

Temat: do ginekologow praktykow
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz stracilam nadzieje na odpowiedz na moj post endometrioza, a Papilloma.
Ale moze chociaz ktos mi poda jak diagnozuje sie endometrioze?
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

2. Data: 2002-05-16 17:10:02

Temat: Re: do ginekologow praktykow
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

violeczka wrote:

> Juz stracilam nadzieje na odpowiedz na moj post endometrioza, a Papilloma.
> Ale moze chociaz ktos mi poda jak diagnozuje sie endometrioze?
> Wioletta Swiatek-Kwapniewska

Laparoskopia . Umozliwia ocene ilosci ognisk, pobranie wycinkow do hist-pat.
vlad

3. Data: 2002-05-18 07:42:29

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci

Papilloma.

> Laparoskopia . Umozliwia ocene ilosci ognisk, pobranie wycinkow do
hist-pat.
> vlad

Laparoskopia to zabieg dosyc inwazyjna, a jakie sa wczesniejsze objawy,
ktore wskazywalyby na diagnozowanie akurat w tym kierunku? Bo chyba sam fakt
nasilenia sie boli miesiaczkowych to zbyt malo?
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

4. Data: 2002-05-18 14:49:07

Od: " " <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

violeczka <v...@p...onet.pl> napisał(a):
> Laparoskopia to zabieg dosyc inwazyjna, a jakie sa wczesniejsze objawy,
> ktore wskazywalyby na diagnozowanie akurat w tym kierunku? Bo chyba sam fakt
> nasilenia sie boli miesiaczkowych to zbyt malo?

Endometrioza moze sie objawiac bolami brzucha i podbrzusza, zaburzeniami
krwawienia roznego rodzaju, bezplodnascia. Jajniki moga powiekszac sie
torbielowato. CZasami (rzadko) silne bole w czasie stosunkow plciowych.
Nic nie zastapi wizyty u ginekologa, polecam tam zajrzec.
Cranio

5. Data: 2002-05-18 17:34:08

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> torbielowato. CZasami (rzadko) silne bole w czasie stosunkow plciowych.
> Nic nie zastapi wizyty u ginekologa, polecam tam zajrzec.

Sprawa dotyczy mojej pacjentki, a poniewaz jestem mikrobiologiem to pytam,
bo chce ja jak najlepiej pokierowac. Ginekologow w Tarnowie, Krakowie juz
zwiedzila, w doslownym tego slowa znaczeniu, bo nikt nie potrafi jej pomoc.
Dziewczyna ma stwierdzone zakazenie wirusem Papilloma ze zmianami w postaci
bujajacych nablonkow (nie dajace sie wymrozic, ani usunac w inny sposob).
Ostatnio jeden z learzy zagrozil jej ze byc moze towarzyszy temu
endometrioza, ale na tym poprzestal. Dziewczyna wpadla w panike i stad moje
dociekania.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

6. Data: 2002-05-21 17:28:29

Od: Władysław Gaweł <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

violeczka wrote:

> U?ytkownik <c...@N...poczta.gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci
> ciach

Dziwi mnie laczenie infekcji HPV z endometrioza- IMHO nie ma tu zwiazku , choc
oczywiscie oba schorzenia moga wystepowac lacznie.
Laparoskopia jest owszem metoda inwazyjna ale jesli wystepuja dolegliwosci
opisane przez Cranio to wskazana jest laparo.
Pzdr.
Vlad

Szybko potrzebuję jednej informacji
Czy mozna kupic sama Glutamine ??