depilacja w ciąży

11. Data: 2002-05-17 09:14:11

Temat: Re: depilacja w ciąży
Od: "PG" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jakie bedziesz miala problemy lezac na stare lata w lozku kiedy nikt
Cie nie odwiedzi bo "posprzatalas na Slowacji". Nie bedziesz mogla corce
(moze to bedzie dziewczynka) doradzic w sprawie wygladu (albo depilacji) a
bardzo chcialabys zeby ktos zapytal: mamo - jak wygladam ?

12. Data: 2002-05-17 09:25:51

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym ci doradzil nie depilacje - tylko majowke i prosbe do Matki Boskiej o
rozum!
Tobie usuwanie wlosow wiecej problemu sprawia niz usuwanie dziecka!

Boze widzisz i nie grzmisz... porzadne rodziny gina w wypadkach :(

13. Data: 2002-05-17 09:26:36

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (moze to bedzie dziewczynka) doradzic w sprawie wygladu (albo depilacji) a
> bardzo chcialabys zeby ktos zapytal: mamo - jak wygladam ?

Człowieku,
Nie pora i nie miejsce na nawracanie grzesznej duszy ;-)
A poza tym, przecież koleżanka nie napisała nigdzie, że planuje w ogóle nie
mieć potomstwa.
Pozdrawiam,
Ola

14. Data: 2002-05-17 09:31:40

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Napisala ze usuwa!
> Nie jestem babcia z radia maryja i jestem raczej liberalem w sprawach
wiary
> (acz kolwiek wierzacym i praktykujacym katolikiem ktory klnie jak szewc,
> kocham sie z dziewczyna choc nie powinieniem) ale czego jak czego... tego
> nie popre nigdy!

Trollu: czy ktoś Cię tutaj prosił o poparcie??

16. Data: 2002-05-17 09:36:00

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tobie usuwanie wlosow wiecej problemu sprawia niz usuwanie dziecka!
>
> Boze widzisz i nie grzmisz... porzadne rodziny gina w wypadkach :(

tylko, że jej post był drobną prowokacją i dałas się na to złapać. Nie
potrznie -wobec tego- podniecasz się, wydziczasz z matką boską, itd.
m.

17. Data: 2002-05-17 09:39:18

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem juz przypadki kiedy obecna i poprzednia dziewczyna histeryzowala...
wiedzialem ze jest ok ale znam babska psychike...
z obecna zalatwilem sprawe prosto... kupilem test (2 razy i powiedzialem ze
ten drugi to ostatni) i...! wyslalem do lekarza... i nie tylko dlatego, ze
mam ochote na ... :) ona zreszta tez... skoro razem mamy to musimy wspolnie
brac odpowiedzialnosc...
ale jakby mi wyskoczyla z tekstem ze chciala by sie wydepilowac ale nie wie
czy za tydzien po aborcji nie wyskocza jej plamy... to najpierw by urodzila,
potem pozbylbym ja praw do dziecka, potem wytrzaskal po pysku i wyslal w
swiat...
m.

18. Data: 2002-05-17 09:39:54

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula p." <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> (..) Za 2 tyg. zamierzasz zgładzić małą istotkę a zajmują cię (..)
> ula
ale pogięło Cię.
widać, że wyznajesz zasadę, że każdy plemnik - ojcem...
Zapewne sama spodzisz masę zdrowych dzieci i wszystkie będą na garnuszku...
opieki społecznej

19. Data: 2002-05-17 09:41:02

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O.... obronca praw kobiet...

20. Data: 2002-05-17 09:42:44

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
(ciach, bo brednie)
> [...]
urodzila,
> potem pozbylbym ja praw do dziecka, potem wytrzaskal po pysku i wyslal w

Młody, Ty to sobie możesz pozbawić... ale jedynie siebie i to kataru z nosa

do ginekologow praktykow
Szybko potrzebuję jednej informacji
Czy mozna kupic sama Glutamine ??
Uczulenie