depresja w ciazy

1. Data: 2003-01-09 00:29:34

Temat: depresja w ciazy
Od: "gooral" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje informacji i kontaktow ktore pomoga mi zrozumiec ciezarna kobiete
dotknieta powazna depresja (utrata zainteresowania dzieckiem, swiatem
zewnetrznym, totalny zanik apetytu, apatia itd.). Bez zrozumienia nie jestem
w stanie jej pomoc - a nie udalo mi sie naklonic jej do rozmowy z
psychologiem.
Rzecz jest dosc pilna. Chodzi o bardzo bliska mi osoba, przy ktorej jednak
nie moge byc non stop (nie jestesmy zwiazani ze soba, jesli to ma tu
jakiekolwiek znaczenie).

gural
g...@g...pl

1. Data: 2003-01-09 08:29:12

Temat: Re: depresja w ciazy
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gooral" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rzecz jest dosc pilna. Chodzi o bardzo bliska mi osoba, przy ktorej jednak
> nie moge byc non stop (nie jestesmy zwiazani ze soba, jesli to ma tu

To moze tutaj:
http://www.dziecko-info.com/pytania_xpert/odp_2001_0
4_kat13.shtml

http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/in/famdoc/?ch=7&p
age=147

http://www.kobiety.pl/podstrony/19/latona10.html

http://www.polbox.com/d/depresja/

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-01-09 09:02:36

Od: "Piotr Walicki" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czesc tych stron trafilem przez googla, dwie dotycza depresji poporodowej
(to nie to). Bardzo cenne info na stronie z serwera polboksu. Dziekuje za
zainteresowanie

pzdr

gooral

1. Data: 2003-01-09 12:30:00

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" <u...@p...onet.pl> wrote in message

Swietne opisy, ciekawy jestem czy ta depresja nie jest wynikiem
otworzenia sie jakis ukrytych dotad pokladow podswiadomosci?
(czyli geneza psychiczna)
Bo generelnie uwaza sie chyba ze to "gra chemii" po porodzie,
bo rozumiem pogorszenie nastroju,
ale skad by sie bral strach przed ludzmi?
Zdrufka,
Duch

1. Data: 2003-01-09 13:41:00

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Bo generelnie uwaza sie chyba ze to "gra chemii" po porodzie,
> bo rozumiem pogorszenie nastroju,
> ale skad by sie bral strach przed ludzmi?

Mię pytasz Duchu?

Pogorszenie nastroju to jeszcze nie depresja....

Moze jednak byc to objaw depresji....
w konsekwencji strach przed ludzmi...
ale w kontekscie _nie poradzenia sobie_ w nowych sytuacjach.

"Ciezko mi we wlasnym domu, walcze o kazdy dzien, nie potrafie opiekowac sie
dziecmi,
nie mam sily dbac o dom...boje sie...a jak nie dam rady w sklepie podejsc do
kasy, a jak cos mi sie stanie
na ulicy...kto zaopiekuje sie dziecmi...boje sie..."

I tak wkolko, strach staje sie coraz silniejszy, czlowiek przestaje myslec
racjonalnie...
Z cala pewnoscia nie jest to _lenistwo_, depresja to podstepna choroba...
Dlatego uwazam , ze zbawieniem jest dobry psychiatra i psychoterapeuta.
Samemu czlowiek nie poradzi sobie ...moim zdaniem..z ciezka depresja.

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

Odpowiedz na posty ledy-hurtem
Prosba o pomoc - Fenomen tworczosci
pomaganie w necie
To wciąż mnie bawi ;-)
Na czym polega INTRYGA i jak rozpoznac kto jest INTRYGANTEM?