dermatolog

1. Data: 2001-05-05 18:37:14

Temat: dermatolog
Od: <t...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

CZy moglby mi ktos polecic dobrego (z prawdziwego zdarzenia) dermatologa.
Miejsce nie jest wazne. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Scampi

2. Data: 2001-05-06 17:09:48

Temat: Re: dermatolog
Od: "Ania i Darek" <n...@m...atr.bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglbys(moglabys) napisac dokladniej o jakie uslugi chodzi??
Co chcialbys (chcialabys) osiagnac? Czy chodzi o jakis zabieg, czy o porade?

3. Data: 2001-05-06 17:43:53

Od: <t...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o diagnoze i leczenie schorzenia skóry twarzy. Podobno mam łojotokowe
zapalenie skóry na twarzy, tak stwierdzil jeden dermatolog, u którego byłem. W
sumie wogóle mi nie pomógł, dlatego poszukuję dobrych dermatologów. Bardzo
proszę o informacje i namiary.
Dziękuję.

Scampi

4. Data: 2001-05-06 17:54:12

Od: "rena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wsumie wogóle mi nie pomógł, dlatego poszukuję dobrych dermatologów. Bardzo
> proszę o informacje i namiary.
> Dziękuję.

dolaczam sie do prosby o dobrego dermatologa z w-wy...

5. Data: 2001-05-07 21:11:38

Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam dr Ewe Chlebus. Jest dermatologiem-konsultantem Dermiki. I
jest naprawde dobra. Przyjmuje w W-wie przy al.Solidarnosci 131 a, tel
6209865. Bardzo ciezko jest sie dostac. Wiem, ze przyjmuje tez w
Pruszkowie, i tam jest "luzniej", ale nie mam namiarow. Mysle jednak,
ze pod tym telefonem mozna sie wszystkiego dowiedziec. Powodzenia.

6. Data: 2001-05-08 20:55:24

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pruszkowie, i tam jest "luzniej", ale nie mam namiarow. Mysle jednak,
> ze pod tym telefonem mozna sie wszystkiego dowiedziec. Powodzenia.

Ja bym polecil Dr hab.med. Ryszarda Żabe, przyjmuje m.in. w Poznaniu przy
ul. Gajowej 3 tel (0-61) 8417 173.

pomocy
pomocy
neurolog w Warszawie
Praca
soczewki kontaktowe - jakie, jakie koszty?