dermedic?

1. Data: 2004-06-12 14:55:39

Temat: dermedic?
Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Probowałyście może kosmetykow firmy "dermedic" dostepne tylko w aptece?
Jakie rezultaty co mozecie o nich powiedziec ? kupilam wlasnie zel-krem
wyszczuplajacy eliminujacy cellulit, zapach cudowny utrzymujacy sie
dluuuugo..... nogi pachna i pachna :), wchlania sie super i daje
niesamowita głodkość , ale co z eliminacja cellulitu?... to jeszcze nie
wiem czekam na rezultaty z niecierpliwoscia!

pozdrawiam

Bea

1. Data: 2004-06-12 15:45:24

Temat: Re: dermedic?
Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" napisała ...

> Probowałyście może kosmetykow firmy "dermedic" dostepne tylko w aptece?
> Jakie rezultaty co mozecie o nich powiedziec ?

Ja - alergik, którego nawet seria AA potrafi uczulić, dałam się
ostatnio namówić na krem ochronny do twarzy Dermedic Prosensiv.
I bardzo sobie chwalę. Ładnie pachnie, rewelacyjnie się
wchłania, skóra po nim gładziutka. :-)
I nie dość, że mnie nie uczulił, to jeszcze w ciągu
kilku dni "wyleczył" drobne podrażnienia na twarzy.
Było o tym w ulotce, ale w takie cuda to ja już nie byłam
skłonna uwierzyć. ;-)
Innych produktów Dermedici na razie nie znam,
ale Dermedic Prisensive mogę z czystym sumieniem
polecić (szczególnie alergiczkom).

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2004-06-12 16:34:11

Od: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia So, 12 cze 2004 14:55:39 GMT Bea <b...@w...pl> wystukał(a) co
następuje:

> witam!
>
> Probowałyście może kosmetykow firmy "dermedic"
[...]

Będąc pewnego razu w aptece spotkałam panienkę, która reklamowała
produkty tejże firmy. Skusiłam się na mleczko do mycia twarzy - jest
ok, natomiast później zakupiłam krem nawilżający o przedłużonym
działaniu. Rewelacja!! Mam skórę mieszaną z tendencją do suchości i
AZS, a ten kremik bardzo dobrze ją uspokaja, nawilża, pachnie super i
wogóle jest na piątkę :)

..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
[ ,,Think positive in life and always look for opportunities ]
[ when you can help others.'' ]

1. Data: 2004-06-12 21:47:04

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela Suchenia" <e...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> [...]

Tak, niestety:-(Dezodorant, jak dla mnie nie skuteczny.

Gosia

1. Data: 2004-06-13 10:05:52

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak, niestety:-(Dezodorant, jak dla mnie nie skuteczny.

nieskuteczny, dopiero teraz zauważyłam

Gosia

1. Data: 2004-06-14 11:02:45

Od: "Agreszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela Suchenia wrote:

> [...]
> działaniu. Rewelacja!! Mam skórę mieszaną z tendencją do suchości i
> AZS, a ten kremik bardzo dobrze ją uspokaja, nawilża, pachnie super i

A ile to cudeńko kosztuje? Mam bardzo podobną cerę i od dawna poszukuje
dobrego acz nieoszałamiająco drogiego kremiku; gdyby się okazało, że na mnie
działa podobnie (zamówiłam próbki, więc za jakis czas się przekonam) z
chęcią dokonam zakupu.

Agreszka

1. Data: 2004-06-14 11:27:16

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agreszka" napisała ...

> A ile to cudeńko kosztuje?

Większość kremów Dermedici (tych do twarzy) kosztuje
plus/minus 35 zł. Przeciwzmarszczowe trochę więcej.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2004-06-14 13:35:19

Od: "Kropeczka" <k...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, niestety:-(Dezodorant, jak dla mnie nie skuteczny.

Hmmm a na mnie działa:))) i kremik jest ok...i dużo tansze to wszystko od
Vischy..polecam
Kropeczka

1. Data: 2004-06-14 16:34:31

Od: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Pn, 14 cze 2004 11:27:16 GMT Mała Mi

> Większość kremów Dermedici (tych do twarzy) kosztuje
> plus/minus 35 zł. Przeciwzmarszczowe trochę więcej.

Zgadza się, ja dałam za ten nawilżający (dokładnie nazywa się Hydrain
2) ok 32 zł i jest konkurencyjny cenowo (np. tańszy od fajnego
Physiogel).

1. Data: 2004-06-14 16:40:06

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agreszka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

> A ile to cudeńko kosztuje?

cenny sugerowane przez producneta sa na stronie www.dermedic.pl a ja kupuje
zawsze prze www.esentia.pl i nie odebiegaja one za bardzo od cen ze strony
producenta. A czasami bywaja i troche nizsze jak jest promocja.
pozdr

depilacja laserowa w Łodzi
Nowe szminki Bourjois ?;-)
jaki krem/zel do opalania?