deska ...

1. Data: 2003-01-04 19:29:13

Temat: deska ...
Od: "Embe" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed decyzją - co położyć na podłodze :)

Deskę czy ajkieś wynalazki ?

Czy ktoś może ćwiczył ostatnio te temat i ma jakieś propozycje - a może w
goóle to ma namiary na jakąś niezłą i tanią ekipę ?

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Marcin

1. Data: 2003-01-05 21:58:33

Temat: Re: deska ...
Od: "Embe" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam całkie poważnie !

Marcin

1. Data: 2003-01-06 09:34:10

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 4 Jan 2003 20:29:13 +0100, "Embe" <m...@i...pl> pisze:

>Czy ktoś może ćwiczył ostatnio te temat i ma jakieś propozycje - a może w
>goóle to ma namiary na jakąś niezłą i tanią ekipę ?

Ja mam namiary na niezłą, tanią i solidną ekipę, tylko nie wiem
czy będą chcieli do Ciebie dojechać, bo Pekin jest dość daleko.

PS. Wyobraź sobie, ale poza Twoim miejscem zamieszkania TEŻ
jest internet! Ja wiem, że to niesamowite, ale tak jest!

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-01-06 20:29:51

Od: "Embe" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przynaje !
Jestem pod wrazeniem Twojego komentarza !!

Dzięki za poradę !

Marcin

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:gcji1vcvsjrqa3rvjlo5gab2u7tgebti0b@4ax.com...

1. Data: 2003-01-07 09:39:20

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 6 Jan 2003 21:29:51 +0100, "Embe" <m...@i...pl> pisze:

>Przynaje !
>Jestem pod wrazeniem Twojego komentarza !!
>Dzięki za poradę !

A ten dalej nie rozumie o co chodzi :-)

1. Data: 2003-01-07 16:22:34

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przynaje !
> Jestem pod wrazeniem Twojego komentarza !!

Za to ja jestem po wrazeniem Twojej ignorancji. Az mi rece opadly

uwaga TLUMACZE:

W jakim miescie szukasz tej ekipy? Przeciez nikt nie bedzie jechal z np
Sanoka do Szczecina zeby ci zrobic podloge!

Dotarlo???

Zaslav

1. Data: 2003-01-07 20:33:14

Od: "Embe" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam o to co położyć !!!!!
a ekipę Panowie (to przeczytajcie dokładnie) może przy okazji.

Ważniejsze jest dla mnie w ogóle co !
A tu chyba lokalizacja nie jest najwazniejsza !!!

Ale rozumiem że wy jestescie własnie z jakiejś ekipy i napierw chcecie
wiedziec skad jestem żeby wiedzieć co promować !!

Marcin

p.s.
Tak się składa że mieszkam w Warszawie a w poprzednim mieszkaniu meble
kuchenne robili mi goscie z Gdańska a podłogę goście z Płocka - więc chyba
jednak lokalizacja nie była dla nich tak ważna.

Pozdrawiam

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:aveujs$3nl$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2003-01-08 13:49:48

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytam o to co położyć !!!!!
> a ekipę Panowie (to przeczytajcie dokładnie) może przy okazji.

Pytasz o to "co" i pytasz o ekipe, wszystko w jednym poscie.

Pozatym odpowiadaj POD cytatem a ten skracaj - to elementarne zasady pisania
na grupy dyskusyjne.

J.

kabina prysznicowa
pomóżcie/gdzie kupić tanio dobrą wykładzine dywanową?
sluchawka do domofonu - gdzie w w-wie?
Szafy komandor Meble kuchenne
zawilgocony monitor?