deski pomeblowe, listwy, czyli drewno za darmo

1. Data: 2008-05-09 14:37:18

Temat: deski pomeblowe, listwy, czyli drewno za darmo
Od: potek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was
Pozbywam sie desek ze starych mebli, listew, płyt pilśniowych, i
inszego tego typu drewna. Wszystkiego bedzie okolo 1 m3. Nadaja sie
dla majsterkowicza, albo na opał.
Leżą pod śmietnikiem na rogu ul.Stawki i Lewartowskiego, koło szkoły.
Oczywiście w Warszawie-Srodmiescie. Chętni mogą sobie zabrać.
Przyczepa turystyczna na jakieś dwa-trzy kursy chyba wystarczy.

2. Data: 2008-05-09 17:22:22

Temat: Re: deski pomeblowe, listwy, czyli drewno za darmo
Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście w Warszawie-Srodmiescie.

3. Data: 2008-05-10 08:58:37

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Oczywiście w Warszawie-Srodmiescie.
Default City

4. Data: 2008-05-10 11:52:31

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "potek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

dla mnie to zupełnie nie jest oczywiste, gdyby ktoś pisał z Lublina to
byłoby oczywiste
az

5. Data: 2008-05-10 13:36:06

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 10, 1:52 pm, "mikont" <q...@g...pl> wrote:

> dla mnie to zupełnie nie jest oczywiste, gdyby ktoś pisał z Lublina to
> byłoby oczywiste

Nie? A kto w Lublinie by takiego skarbu się pozbył? ;-)

--
ZZ@private

6. Data: 2008-05-10 14:41:34

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On May 10, 1:52 pm, "mikont" <q...@g...pl> wrote:

> dla mnie to zupełnie nie jest oczywiste, gdyby ktoś pisał z Lublina to
> byłoby oczywiste

Nie? A kto w Lublinie by takiego skarbu się pozbył? ;-)

kurcze masz rację, to może dobrze napisał że ze stolycy :)
az

7. Data: 2008-05-13 11:11:11

Od: potek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 16:41, "mikont" <q...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Nie? A kto w Lublinie by takiego skarbu się pozbył? ;-)
>
> kurcze masz rację, to może dobrze napisał że ze stolycy :)

To taki zwrot z "oczywiscie", bez urazy dla innych miast, i przy
okazji zartem wyszlo. I fajnie
Dzisiaj 13,05,08 juz desek nie ma, zabrane wszystko.
Dojdzie jeszcze niewiele jedna szafa i ramiak-stół - to chyba nie ma
co oglaszac

Z SCP
Okapy Akpo
Zmywarka: Bosch czy Electrolux