diagnostyka nie wiem czego...?

1. Data: 2005-03-03 15:32:36

Temat: diagnostyka nie wiem czego...?
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Objawy są takie: częste kurcze mięśni łydek i stóp oraz obrzęki podudzi;
czasami uczucie kołatania serca (niebolesne) oraz napady osłabienia z
uczuciem gorąca, zimnym potem, drżeniem rąk. Ponadto jakaś bliżej
niezidentyfikowana kolagenoza - przerastające blizny nawet po niewielkim
skaleczeniu (kolejki do dermatologa są 5-miesięczne więc czekam na 12.
kwietnia bez nadziei na to, że owa wizyta cokolwiek wyjaśni). Z objawów
prawdopodobnie niezwiązanych: częste bóle i zawroty głowy, nudności,
zaburzenia snu (wahania od hipersomni do bezsenności), łatwe siniaczenie
(zwłaszcza po alkoholu;).
W wywiadzie: niezdiagnozowane szczegółowo zaburzenia hormonalne (cyklu
miesięcznego) poza badaniem PRL, którę wyszło mniej więcej w normie;
przewlekłe zapalenie żołądka z zaostrzeniami.
Podstawowe badania krwi: morfologia, elektrolity (Na, K), cukier, AST, ALT,
kreatynina, BUN - w normie. RR, AS - w normie. MRI głowy - w normie.

Pytanie: co jeszcze mam dorobić zanim się wybiorę do POZ, żeby
przyspieszyć? - bo tam zawsze na początek, cokolwiek się dzieje, zlecają
morfologię i OB ;/ USG Dopplerowskie kulasów?
Nic mi nie przychodzi do głowy :(

--
ika - umop apisdn

2. Data: 2005-03-05 07:52:32

Temat: Re: diagnostyka nie wiem czego...?
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.03.05, około 16:32, ika bulgocze

> Nic mi nie przychodzi do głowy :(

Widzę, że nie tylko mnie. Albo znowu stałam się przezroczysta...

--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-03-05 18:31:55

Od: "mariaczerwinski" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie: co jeszcze mam dorobić zanim się wybiorę do POZ, >

Kontrola TSH,ft3i ft4

Pozdrawiam M.Czerwinska

4. Data: 2005-04-14 08:58:48

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan