diagnoza klopotow z tarczyca a suplementy medyczne?

1. Data: 2005-10-07 07:36:23

Temat: diagnoza klopotow z tarczyca a suplementy medyczne?
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych UGD,
przypadkiem natknelam sie na doktorka badajacego przy pomocy jakiegos
urzadzonka przykladanego do lapek i stjupek (sorki za opis ;-)) ale naprawde
nie znam sie na medycynie)
Tak czy siak - facet naniosl na mapke jakies tam wyniki liczbowe i zaskoczyly
mnie jego pytania o objawy, poniewaz w 100% zgadzaly sie z tym, co mnie
meczy: dokuczliwe pocenie sie w nocy, nerwowosc, klopoty gastryczne
(obstrukcje), dlugie miesiaczki. Mowi- tarczyca i trzustka, a lazilam po
konwencjonalnych doktorkach i pukali sie w leb, bo ponoc opisywane wyzej
objawy sugeruja i nadczynnosc i niedoczynnosc tarczycy, wiec gnali mnie w
diably sugerujac jedynie hipochondrie (ktora pewnie mam, ale ta mi nie
przeszkadza)
No i ow doktorek przepisal jakies tajemnie brzmiace nazwy dragow: Nortia,
Sweltform, Detox i inne, moze i nabylabym, ale koszt na 1 m-c =5 stow kaze mi
sie zastanowic, co to jest warte. Na stronce firmy Vision przeczytalam, ze to
nie dragi a suplementy diety....sorki, ale za witaminki 5 stow nie wydam.
(bynajmniej nie jestem jakimstam dilerem tych specyfikow a wrecz przeciwnie).
No imam pytanko - warte to cos? Wiecie cos na ten temat???

Za wszelkie info serdeczne spasiba (BTW -doktorek byl z Rosji)
Hania

2. Data: 2005-10-07 07:46:04

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> dokuczliwe pocenie sie w nocy, nerwowosc, klopoty gastryczne
> (obstrukcje), dlugie miesiaczki. Mowi- tarczyca i trzustka,

BTW - czy macie moze namiary na leczenie tegoz, ale wlasnie jakimis
niekonwencjonalnymi metodami, tyle, zeby to nie bylo tak kosztotworcze?

zdrowki

Hania

3. Data: 2005-10-07 08:04:01

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> BTW - czy macie moze namiary na leczenie tegoz, ale wlasnie jakimis
> niekonwencjonalnymi metodami, tyle, zeby to nie bylo tak
kosztotworcze?

wybierz sie do konwencjonalnego.
nie chwal sie tylko, ze bylas diagnozowana komputerowa metoda reinholda
volla.
s.p. prof.garnuszewski ja badal, ale to nie jest medycyna akademicka w
polsce.

--
pozdro
ape

4. Data: 2005-10-07 08:27:13

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):
> [...]
> volla.
> s.p. prof.garnuszewski ja badal, ale to nie jest medycyna akademicka w

czemu sie nie chwalic? nie lubia? pryszczata jest??? Facet poprzykladal
piszczadelko i o nic nie pytal, tylko wymienil moje objawy, tom zaskoczona,
tylko na witaminki za 5 stow mjem nie stac, ale upierdliwosc objawow kaze sie
zastanowic :(((

eeech, moja konwencjonalna mnie wyslala w cholere...
zdroweczki
hania

5. Data: 2005-10-08 21:17:27

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> czemu sie nie chwalic? nie lubia? pryszczata jest??? Facet
poprzykladal
> piszczadelko i o nic nie pytal, tylko wymienil moje objawy, tom
zaskoczona,

piszesz na grupe sci. medycyna, wiec dostajesz odpowiedz taka, a nie
inna,

> tylko na witaminki za 5 stow mjem nie stac, ale upierdliwosc objawow
kaze sie
> zastanowic :(((

wspominalas :
detox. nie widze zadnych witamin w jego skladzie.
nortia. posrod osmiu skladnikow jedynie 3 sa witaminami.
sveltform. 4 skladniki, a zaden nie jest witamina

> eeech, moja konwencjonalna mnie wyslala w cholere...

dziwisz sie? a skad miala wiedziec cokolwiek o oberonie czy ryodoraku?
wszak to nie jest sci.medycyna :P
odezwij sie na priv. cos zaradzimy :)

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-10-10 09:04:32

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> [...]
> sveltform. 4 skladniki, a zaden nie jest witamina

> dziwisz sie? a skad miala wiedziec cokolwiek o oberonie czy ryodoraku?

:-)) bardzo mjem miło. (piszę do Ciebie z innego konta)

zdroweczki
Hania

Czy wolno wspolzyc w czasie ciazy?
Badanie TSH 3-cia generacja