diane 35 - brak miesiaczki

1. Data: 2003-12-05 18:31:35

Temat: diane 35 - brak miesiaczki
Od: "katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz jest to moj pierwszy post na te grupe witam wszystkich serdecznie :)

a pisze, poniewaz mam male pytanie dotyczace leku diane 35, mianowicie lek ten
przyjmowalam z zalecenia pani dermatolog, ostatnie opakowanie zuzylam w polowie
wrzesnia i od tamtej pory nie pojawilo sie u mnie krawienie miesiaczkowe! czy
to normalne? w ulotce nic nie bylo napisane o tego typu "dolegliwosciach" po
odstawieniu leku....

dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Katarzyna

2. Data: 2003-12-05 20:03:08

Temat: Re: diane 35 - brak miesiaczki
Od: "paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>opakowanie zuzylam w polowie
> wrzesnia i od tamtej pory nie pojawilo sie u mnie krawienie miesiaczkowe!
czy

dziewczyno, co innego można Tobie poradzić jak nie wizytę u lekarza?
paweł.

3. Data: 2003-12-06 11:04:17

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poniewaz jest to moj pierwszy post na te grupe witam wszystkich serdecznie
:)

Witaj!!

> ostatnie opakowanie zuzylam w polowie
> wrzesnia i od tamtej pory nie pojawilo sie u mnie krawienie miesiaczkowe!
czy
> to normalne?

To nie jest normalne.....
Po pierwsze gratuluję cierpliwości... (MSPANC)
Po drugie sugeruję wizytę u ginekologa.... (a jeżeli istnieje takie
prawdopodobieństwo, to może zrób najpierw test ciążowy...).
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2003-12-14 16:51:52

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna" napisał w wiadomości > > a pisze, poniewaz mam male
> [...]
polowie
> wrzesnia i od tamtej pory nie pojawilo sie u mnie krawienie miesiaczkowe!

To absolutnie nienormalne!
Jak najszybciej zglos sie do ginekologa.
Tabletki hormonalne maja to do siebie,
ze po ich odstawieniu wystepuje krwawienie
i raczej wszystko powinno byc regularne
Moze trzeba zrobic test ciazowy?
__
Pozdrawiam,