Re: dieta 13-dniowa.. DŁUGIE

Data: 2002-03-22 19:50:58
Temat: Re: dieta 13-dniowa.. DŁUGIE
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Anissta" <A...@s...pl> napisał w wiadomości
news:a7g0vo$bbk$1@news.tpi.pl...
> Witam szystkich cieplutko.. subskrybowalam sobie dzis grupy dyskysyjne i
> czytam wlasnie wasze posty. Hmmm, bo ciekawi mnie tylko, to czy slyszal
ktos
> o decie 13-dniowej. Nie wiem dokladnie jaka ona nosi nazwe..o ile wogole
> taka ma..:P, ale sek w tym, iz z zapewnien mojej znajomej wynika, ze ma
ona
> oszalamiajace skutki.

Pewnie o to Ci chodzi:

(Dieta opracowana przez szpital rządowy w Kopenhadze)
DZIEŃ 1 i 8
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Kolacja:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2 i 9
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, 1 świeży owoc
Kolacja: 1 plaster szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3 i 10
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru, grzanka
Obiad: Gotowany szpinak, pomidor, 1 świeży owoc
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 plaster szynki, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4 i 11
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: 1 jajko na twardo, 1 tarta marchewka, małe opakowanie twarożku
naturalnego
Kolacja: 1 puszka mała mieszanego kompotu z owoców

DZIEŃ 5 i 12
Śniadanie: 1 duża starta marchew z cytryną
Obiad: 1 duża ryba z cytryna i odrobiną sosu do pieczenia
Kolacja: 1 duży befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6 i 13
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru, grzanka
Obiad: 1 porcja kurczaka, sałata z cytryną i olejem
Kolacja: 2 jajka na twardo, jedna duża marchew

DZIEŃ 7
Śniadanie: kawa bez cukru
Obiad: 1 kawałek mięsa z grilla, świeży owoc
Kolacja: NIC

Chuda ryba: pstrąg, dorsz, itd. Gruby plaster: 10 dkg, Wędlina: ma być
chuda, gotowana lub wędzona, przyprawy: sól i pieprz, kawa; może być
rozpuszczalna.

UWAGA:
Obiad i kolację można zamienić nawzajem jeżeli nastąpi to w tym samym dniu..
Dieta zmierza do zmiany przemiany materii, co prowadzi do tego, że po
13-stym dniu możesz jeść normalnie bez obawy przytycia przez pierwsze dwa
lata. Jeżeli kurację przeprowadza się niewolniczo zgubisz nadmiar tłuszczu
(od 7 do 20 kg). Kuracje przeprowadza się 13 dni, ani jeden dzień mniej lub
więcej. Jeżeli podczas kuracji wypijesz lampkę wina, piwa, zjesz słodycze
czy żujesz gumę, to przerywasz kurację od razu i w związku z tym ginie
efekt. Jeżeli kurację przerywasz przed upływem 6 dni, to można ją ponownie
rozpocząć po 3 miesiącach. Jeżeli kurację prowadziło się punkt po punkcie we
wszystkim absolutnie, nie można jej powtórzyć prędzej niż po roku. Zaleca
się jednak, aby kuracje powtórzyć po dwóch latach (jeżeli jest taka
potrzeba). Jeżeli jesteś głodny pij wodę (ok. 2 litrów dziennie).
O nic nie pytaj. Nie wiem. Nie próbowałem.
Pzdrw
Piotr