dieta Kayi, ostatni dzien... poradzcie

1. Data: 2001-04-05 08:10:58

Temat: dieta Kayi, ostatni dzien... poradzcie
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec mam taki problem, dzisiaj jest 11 dzien mojej diety,
za dwa dni, czyli w sobote ja koncze. I w zwiazku z tym mam
pytanie. Znajomi przychodza do mnie w sobote z likierem i
serniczkiem, bedziemy siedziec prawie cala noc, wiem, ze
bedzie mi bardzo ciezko sie oprzec tym wszystkim pokusom.
W trakcie diety chodze spac kolo 22-23, zeby nie myslec o
jedzeniu;-))) Co robic?? Czy moge np. przygotowac sobie
troche owocow, jogurt i moze jakies winko... zeby nie glodowac??
Czy wtedy wszystko na nic?? Bo to jest niby zlamanie diety...
Poradzcie cos...

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-05 08:51:20

Temat: Re: dieta Kayi, ostatni dzien... poradzcie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał...
> [...]
> troche owocow, jogurt i moze jakies winko... zeby nie glodowac??
> Czy wtedy wszystko na nic?? Bo to jest niby zlamanie diety...

Megi wyluzuj! Przecież to zabobon!!!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-05 08:59:18

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote:

> Megi wyluzuj! Przecie? to zabobon!!!

No, niby, wiem, ale jak juz sie za cos wezme, to chce dotrwac do konca,
bo a nuz to zadziala?? ;-PPP Czyli co? Mam pic likierek i opychac sie
sernikiem? I to w nocy?? ;-PP

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-05 09:09:54

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote in message

> No, niby, wiem, ale jak juz sie za cos wezme, to chce dotrwac do konca,
> bo a nuz to zadziala?? ;-PPP Czyli co? Mam pic likierek i opychac sie
> sernikiem? I to w nocy?? ;-PP
Dobrze cie rozumiem, tez chcialabym wytrwac do konca. Moze zostaw sobie
czesc jedzenia na pozny wieczor i zjedz dopiero przed przyjsciem gosci, albo
z zrob im taki sam posilek (befsztyk, tak?). Najesz/ najecie sie i chyba
latwiej bedzie ci powstrzymac sie przed sernikiem.
A ile schudlas?
Asia

1. Data: 2001-04-05 09:11:52

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl>

> No, niby, wiem, ale jak juz sie za cos wezme, to chce dotrwac do konca,
> bo a nuz to zadziala?? ;-PPP Czyli co? Mam pic likierek i opychac sie
> sernikiem? I to w nocy?? ;-PP

Chetnie zjem Twoja porcje - tylko napisz gdzie i kiedy :-)
Marta - spragniona sernika, ale z powodu lenistwa jedzaca ostatnio
pólprodukt czyli twaróg z zóltkami i z cukrem. Tez pycha.

1. Data: 2001-04-05 10:11:47

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia <a...@p...onet.pl> wrote:

> Dobrze cie rozumiem, tez chcialabym wytrwac do konca. Moze zostaw sobie
> czesc jedzenia na pozny wieczor i zjedz dopiero przed przyjsciem gosci, albo
> z zrob im taki sam posilek (befsztyk, tak?).

No nie wiem... moze po prostu wieczorem zjem jakis owoc i jogurt naturalny,
bo bvefsztyk o 22 to chyba nie jest dobry pomysl.

Najesz/ najecie sie i chyba
> latwiej bedzie ci powstrzymac sie przed sernikiem.
> A ile schudlas?

No niby te 4 kg tylko, bo jakos dalej waga nie chce sie ruszyc, ale jakos
widze, ze centymetrow ubywa...

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-05 10:14:36

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem... moze po prostu wieczorem zjem jakis owoc i jogurt
naturalny,
> bo bvefsztyk o 22 to chyba nie jest dobry pomysl.

jesli naprawde bedziecie siedziec cala noc to czemu nie? Zreszta sama wiesz
czy jestes wieczorem glodna czy nie. Sa osoby ktorym sie nie chce jesc
wieczorem, ale ja do nich nie naleze, stad moj pomysl.
Powodzenia :))
Asia

1. Data: 2001-04-05 12:43:29

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał

> No niby te 4 kg tylko, bo jakos dalej waga nie chce sie ruszyc, ale jakos
> widze, ze centymetrow ubywa...

No i co, boisz się, że od kawalka serniczka wrócą Ci te 4 kilogramy? Nie
można przesadzać z niczym, nawet z dietą. Jak sobie raz w miesiącu zrobisz
przyjemność i zjesz coś pysznego a tuczącego, to nic sie nie stanie. Byle
nie przesadzić w drugą stronę.
Ciesz sie z efektów i zrób sobie w nagrodę przyjemność w postaci tego
serniczka.

Smacznego

Monika

1. Data: 2001-04-05 13:08:46

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eponina <e...@p...onet.pl> wrote:

> No i co, boisz si?, ?e od kawalka serniczka wr?c? Ci te 4 kilogramy? Nie
> mo?na przesadza? z niczym, nawet z diet?. Jak sobie raz w miesi?cu zrobisz
> przyjemno?? i zjesz co? pysznego a tucz?cego, to nic sie nie stanie. Byle
> nie przesadzi? w drug? stron?.

Bo widzisz, pisza a tej diecie, ze podobno reguluje przemiane materii na dwa
lata, i ze nie mozna jej przerwac, bo wtedy wszystko na nic... ja tam nie wiem
czy w to wierzyc, ale gdyby....

> Ciesz sie z efekt?w i zr?b sobie w nagrod? przyjemno?? w postaci tego
> serniczka.

Serniczek serniczkiem, a likierek?? ;-)))

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-05 13:29:16

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał

> Serniczek serniczkiem, a likierek?? ;-)))

A likierek likierkiem ;-DDD

Jak się troche napijesz to nic sie nie stanie.
A w tę regulacje przemiany materii za pomocą dwytygodniowej diety to ja nie
wierze.

Monika

test
Jajka faszerowane
Oregano
Faszerowane jajka - jakis ciekawy pomysl...?
pasztet świąteczny