dieta Kwaśniewskiego

11. Data: 2004-11-09 16:21:12

Temat: Re: dieta Kwaśniewskiego
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> pl.misc.dieta - to grupa na której ciągle się kłócą o tą dietę.
> Na mój gust szala przechylona na stronę przeciwników.

Niech sie kloca, jak lubia;) Nie wchodze tam - nie lubie przepychanek
slownych. Osobiscie nie potrzebuje czyjejs aprobaty. Jestem na zywieniu opty
7 lat i "zech szczesliwa, ze na nia trafila" - paru upierdliwych chorob sie
pozbylam:)

Pzdr.
Iwona

12. Data: 2004-11-09 16:28:22

Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
opty
> 7 lat i "zech szczesliwa, ze na nia trafila" - paru upierdliwych chorob

2 lata optymalny. Uważam, że DO przywróciło mnie w dużej mierze do życia.
Przywróciło dużo ze sprawności i zadowolenia z życia. Linki do DO znajdziesz
na mojej www.robol.tk . I polecam Ci grupy dyskusyjne optymalnych.
Robol

13. Data: 2004-11-09 16:54:02

Od: "Paweł Przybyłek" <s...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olinka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie Was dyskutanci:-)
>
> Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje związane z dietą Kwaśniewskiego? A
> może ktoś doświadczył na sobie diety optymalnej?
> Ucieszy mnie każda wypowiedź odnośnie powyższego.
> Dziękuję:-)
>Poniżej przedstawiam posiadane przeze mnie informacje opatre na
>publikacjach w piśmiennictwie medycznym:
W 1999r roku opublikowano stanowisko Komitetu Terapii PAN, który uznał diete
optymalną za wibitnie szkodliwą dla zdrowia. W artykule z 12.2002 roku
"Medycyny po Dyplomie" można przeczytać, że dieta tłuszczowa( "dieta
optymalna") jest dieta niskowęglowodanową prowadzaca do ketozy, zawiera małe
ilości witamin z grupy B i wit. C oraz wielu biopierwiastków( potas, wapń,
magnez, miedź) a zbyt duzo retinolu , sodu, fosforu oraz cholesterolu. "
Według obecnego stanu wiedzy stosowanie "diety optymalnej" z duzym
prawdopodobieństwem zaliczyć można do ryzykownych zachowań zdrowotnych,
które (...) zwiększać mogą ryzyko pogorszenia stanu zdrowia, a nawet
przyczyniać się do zgonu"

14. Data: 2004-11-09 18:17:42

Od: Elżbieta <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Przybyłek" <s...@o...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Też znam kogoś, kto był bardzo chory, po diecie optymalnej wygląda
bardzo ładnie i jest znacznie sprawniejszy niż przedtem. Teraz jest
entuzjastą tej diety. Ja nie mam odwagi na nią przejść.

15. Data: 2004-11-09 18:21:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prawdopodobieństwem zaliczyć można do ryzykownych zachowań zdrowotnych,
> które (...) zwiększać mogą ryzyko pogorszenia stanu zdrowia, a nawet

Ciekawe, tylko nie rozumiem dlaczego na DO wyzdrowialam, ku zdziwieniu moich
lekarzy (kilku - roznych specjalnosci), do ktorych to od siedmiu lat nie mam
potrzeby chodzic. No...moze od czasu do czasu zrobie sobie podst. badania,
np.ostatnio w zeszlym tyg.(w przeciagu dwoch lat) i uslyszalam, ze WYNIKI DO
POZAZDROSZCZENIA.
No, a najwazniejsze, ze nic mi nie dolega:) Chociaz moze nie do konca - nie
bede taka - musze uzupelniac magnez i potas (najchetniej naturalnymi
produktami, ale lykam sobie czasem Aspargin). Ale zeby bylo jasniej - mam
ten problem od dziecinstwa. Poza tym pije duze ilosci kawy, a wiadomo mi.in.
kawa wyplukuje co nieco z organizmu.

Pzdr.
Iwona

16. Data: 2004-11-09 20:30:36

Od: "Savage" <s...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ten problem od dziecinstwa. Poza tym pije duze ilosci kawy, a wiadomo
> mi.in. kawa wyplukuje co nieco z organizmu.

Dieta Kwaśniewskiego była wzorowana na diecie Atkinsona. Czytając biografie
tego ostatniego można ocenić skuteczność tej diety :)

życząc powodzenia odważnym
pozdrawiam Savage

17. Data: 2004-11-09 22:10:13

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Nov 2004 21:30:36 +0100, Savage wrote:

> Dieta Kwaśniewskiego była wzorowana na diecie Atkinsona.

Atkinsa.

Dieta Atkinsa to obecnie jeden z popularniejszych chwytów
marketingowychw zachodniej Europie - choćby w Londynie lansuje się serię
poduktów "Atkins", "carb option", a nawet niskowęglowodanowe piwo -
Michelob ultra. Zwykły marketing:)

> Czytając biografie
> tego ostatniego można ocenić skuteczność tej diety :)

Zmarł będąc otyłym człowiekiem, z zaawansowaną miażdżycą. Jego
zwolennicy twierdzą, że doprowadzili do tego lekarze zajmujący się nim w
ostatnich tygodniach jego życia. Wiara jak widać czyni cuda.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

18. Data: 2004-11-09 22:48:51

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> ktoś doświadczył na sobie diety optymalnej?
> Ucieszy mnie każda wypowiedź odnośnie powyższego.

Znałem człowieka, który przekręcił się od tej diety. Ale najpierw spędził
kilka miesięcy w szpitalu, gdzie wycinali mu po kawałku jelita, które
dosłownie rozlazły się od w/w diety i "przepuszczały".

A zdaje się że niezbyt dawno w USA zmarł twórca diety wysokoproteinowej. Na
zawał. Sekcja wykazała silne otłuszczenie wszystkich narządów.

Życzę powodzenia w stosowaniu diet ;-)

Trucizna podana z umiarem potrafi pomóc, ale w nadmiarze to i witaminy
zaszkodzą.
Pzdr.

19. Data: 2004-11-10 00:50:06

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też znam kogoś, kto był bardzo chory, po diecie optymalnej wygląda
> bardzo ładnie i jest znacznie sprawniejszy niż przedtem. Teraz jest
> entuzjastą tej diety. (...)

A Gozdzikowej wyrosla po niej trzecia reka i teraz moze pracowac o 50%
efektywniej...

BP NMSP

Robert Milewski

PS A borsuk siedzi i zawija...

20. Data: 2004-11-10 07:32:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Savage" <s...@o...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości >

> Dieta Kwaśniewskiego była wzorowana na diecie Atkinsona. Czytając
> biografie tego ostatniego można ocenić skuteczność tej diety :)

Widac, jak niewiele wiesz na temat tych dwoch ROZNYCH diet (albo wiesz co
chcesz wiedziec-twoja sprawa).

Ale abstrahujac od tematu, nie mam zamiaru nikogo przekonywac do DO...Nie
jestem jakas nawiedzona pod zadnym wzgledem, i jak ironicznie napisal
ponizej Marek : "Wiara jak widać czyni cuda", mojej osoby z pewnoscia nie
dotyczy (moge wypowiadac sie tylko za siebie).
Notabene, moj juz siodmy rok takiego zywienia nie przyniosl zadnej straty
dla mojego organizmu, a wrecz przeciwnie, i tylko to jest dla mnie wazne:)

Pzdr.
Iwona

Wiecie cos o klinice w Radzyniu??
powazny problem, prosze o pomoc