dieta MM

1. Data: 2004-01-23 13:55:56

Temat: dieta MM
Od: "dj_martin" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest w tej metodzie wiele spraw ktorych nie rozumie....
i chcialbym je wyjasnic z kims dosiadczonym w tych sprawach....
czy ktos chcialby sie podzielic ze mna swoja wiedza....
proponowalbym jakis czat moze byc gg .. bo mam troszke pytan...
czekam na Wasz odzew
mimo ze czytalem stronki o tej metodzie....moze jest cos ze mna nie tak ...
ale jakos to do mnie nie dociera moze...

tak na poczatek:
powiedziane jest ze nie nalezy jesc pieczywa i ziemniakow
a przed soba mam tabele IG
makaron gotowany 45
marchew gotowana 47
ryz dlugo ziarnisty 56
ziemniak 56
i z tego co zrozumialem to albo jemy rzeczy z wieksza zawartosci tluszczu
ale tylko mozliwe jest polaczenie z produktami do IG 35

albo jemy cos z przedzialu 35-50 iG ale nie w polaczeniu z luszczami....
powiedziane jest ze mam sie wystrzegac makaronu ale jak go samego zjem bez
tluszczu ... to spelnie te warunki.... czy dobrze rozumie?
jak to jest??? albo marchew gotowana 47....

co sie jada zamiast ziemniakow do mięsa? jak nie mozna ani makaronu, chleba,
ziemniakow...

2. Data: 2004-01-23 14:14:01

Temat: Re: dieta MM
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dj_martin wrote:

> albo jemy cos z przedzialu 35-50 iG ale nie w polaczeniu z luszczami....
> powiedziane jest ze mam sie wystrzegac makaronu ale jak go samego zjem bez
> tluszczu ... to spelnie te warunki....

Skad masz ta tabele ? Ja mam inne dane jesli np. chodzi o marchewke.
Poza tym makaron powinien byc gotowany al dente, czyli bardziej
twardawy.
W mojej ksiazce MM makaron jest dozwolony, ale: al dente, spagetti jest
lepsze niz kluchy, sos bez tluszczu i wypelniaczy (sosy w sloikach, z
proszku etc odpadaja)

> co sie jada zamiast ziemniakow do mi?sa? jak nie mozna ani makaronu, chleba,
> ziemniakow...

Dowolna ilosc salatki (bez ziemniakow), np. zielona salata, pomidory,
papryka, ogorki, kapusta... wystrzegaj sie jednak gotowych sosow...
Mozna tez jesc np. gotowane brokuly lub kalafior (nie powinny byc jednak
rozgotowane).

Dunia

--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-01-23 14:30:28

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Jan 2004 14:55:56 +0100, na pl.misc.dieta, dj_martin napisał(a):

> [...]
> czy ktos chcialby sie podzielic ze mna swoja wiedza....
> proponowalbym jakis czat moze byc gg .. bo mam troszke pytan...

Ja też jestem zainteresowana wszystkim na temat Montiego. Proszę więc,
rozmawiajcie o tym tutaj, nie na gg. Każda wskazówka będzie cenna dla
wielu, jak sądzę, osób. W końcu od tego jest ta grupa :)

--
Eva Sheers

4. Data: 2004-01-23 15:33:23

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]

Proponuję najpierw lekturę stron poświęconych MM oraz archiwum, bo ten temat
był wielokrotnie wałkowany

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
TF-8&group=pl.misc.dieta

Trzeba przede wszystkim zrozumieć ideę tej diety jaką jest uspokojenie
trzustki - co można uzyskać nie jedząc produktów o wysokim IG.

Co do makaronu, chleba, słodzików - http://misiczka.com/monti/faq.html tu są
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

No a najlepiej kupić i przeczytać (ze zrozumieniem) którąś z książek
Montignaca - ja polecam "Jeść aby schudnąć".

pozdrawiam, misiczka

--
Kłamstwo może rodzić kwiaty, ale nigdy owoce
(Chińskie)

5. Data: 2004-01-23 15:42:13

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

I żeby nie było, że taka zołza ze mnie, że się od odpowiedzi wykręcam -
chętnie odpowiem na konkretne pytania, ale ciężko wymagać od grupy, żeby
tłumaczyła tutaj całą ideę diety i wszystko po kolei...

pozdrawiam, misiczka

--
"Moda damska była zawsze najdroższą techniką opakowania"
Ambrose Gwinnet Bierce

6. Data: 2004-01-23 17:15:32

Od: "dj_martin" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli jak przeczytam ta ksiazke to wowczas .. bedzie dla mnie jasne...
na czym to polega i sobie poradze z tym?

7. Data: 2004-01-23 20:09:35

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Jan 2004 16:33:23 +0100, na pl.misc.dieta, misiczka napisał(a):

> Proponuję najpierw lekturę stron poświęconych MM oraz archiwum

A ja proponuję dokładniejsze czytanie komu i na co się odpowiada :P ;)
Bo to nie ja napisałam. Ja tylko poprosiłam, żeby na temat diety rozmawiać
_tutaj_, a nie na gg. No, ale teraz nie zdziwię się, jeśli jednak ktoś
udzieli pytającemu wszelkich odpowiedzi na jego pytania poza grupą, skoro
tutaj jest się odsyłanym do archiwum :(

--
Eva Sheers

8. Data: 2004-01-24 07:46:25

Od: "dj_martin" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

narazie nie otrzymalem zadnych odpowiedzi....
jest tylko jedna kup sobie ksiazke pozniej pogadamy...
wiec musze kupic ksiazke..

9. Data: 2004-01-24 10:05:42

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Jan 2004 08:46:25 +0100, na pl.misc.dieta, dj_martin napisał(a):

> narazie nie otrzymalem zadnych odpowiedzi....
> jest tylko jedna kup sobie ksiazke pozniej pogadamy...
> wiec musze kupic ksiazke..

Ja kupiłam książkę, bo oczywiście, to podstawa. Odwiedziłam też wstępnie
strony poświęcone interesującym mnie dietom. Zorientowałam się jednak już
jakiś czas temu, że nawet osoby będące dość dobrze obeznane z daną dietą,
mają pewne wątpliwości. No, a poza tym wszystkim, wydaje mi się, że już sam
kontakt "na bieżąco" z ludźmi, którzy żywią się podobnie, dobrze robi,
choćby w zakresie motywacji. Mam nadzieję, że w momencie, kiedy postawimy
tutaj _konkretne_ pytania, mimo lektury książek, czasopism, www itd, to
jednak znajdzie się jakaś dobra dusza, która nam zechce powiedzieć coś
więcej. Wskazać archiwum każdy niemal potrafi, ale jeśli archiwum byłoby
zbiorem wszelkich prawd objawionych, to na co komu grupa, trzeba by ją
zlikwidować, zostawiając same archiwum ;) Zobaczymy, jestem optymistką
raczej, mimo wszystko :)

--
Eva Sheers

10. Data: 2004-01-24 11:15:06

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zbiorem wszelkich prawd objawionych, to na co komu grupa, trzeba by ją
> zlikwidować, zostawiając same archiwum ;) Zobaczymy, jestem optymistką

Jak pobędziesz na tej grupie rok, to zmienisz zdanie. Zobaczysz ile osób
przychodzi tutaj, uważając, że pomoc im się NALEŻY i zadają pytania, które
były już wielokrotnie omawiane. Wtedy może pozbędziesz się tej niepotrzebnej
złośliwości.

Zamiast pisać, jak Was tutaj źle traktują zadaj może jakieś konkretne
pytania, bo na razie to tylko lanie wody w kolejnych postach.

pozdrawiam, misiczka

--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

[OT] A może by tak...
wino i Akins
do a odchudzanie
Dieta Dr. Hay'a