dieta MM

następny post »
From: "dj_martin" <d...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: dieta MM
Date: Fri, 23 Jan 2004 14:55:56 +0100

Jest w tej metodzie wiele spraw ktorych nie rozumie....
i chcialbym je wyjasnic z kims dosiadczonym w tych sprawach....
czy ktos chcialby sie podzielic ze mna swoja wiedza....
proponowalbym jakis czat moze byc gg .. bo mam troszke pytan...
czekam na Wasz odzew
mimo ze czytalem stronki o tej metodzie....moze jest cos ze mna nie tak ...
ale jakos to do mnie nie dociera moze...

tak na poczatek:
powiedziane jest ze nie nalezy jesc pieczywa i ziemniakow
a przed soba mam tabele IG
makaron gotowany 45
marchew gotowana 47
ryz dlugo ziarnisty 56
ziemniak 56
i z tego co zrozumialem to albo jemy rzeczy z wieksza zawartosci tluszczu
ale tylko mozliwe jest polaczenie z produktami do IG 35

albo jemy cos z przedzialu 35-50 iG ale nie w polaczeniu z luszczami....
powiedziane jest ze mam sie wystrzegac makaronu ale jak go samego zjem bez
tluszczu ... to spelnie te warunki.... czy dobrze rozumie?
jak to jest??? albo marchew gotowana 47....

co sie jada zamiast ziemniakow do mięsa? jak nie mozna ani makaronu, chleba,
ziemniakow...