Re: dieta MM

Data: 2004-01-24 10:05:42
Temat: Re: dieta MM
Od: Evunia <j...@s...net>

Sat, 24 Jan 2004 08:46:25 +0100, na pl.misc.dieta, dj_martin napisał(a):

> narazie nie otrzymalem zadnych odpowiedzi....
> jest tylko jedna kup sobie ksiazke pozniej pogadamy...
> wiec musze kupic ksiazke..

Ja kupiłam książkę, bo oczywiście, to podstawa. Odwiedziłam też wstępnie
strony poświęcone interesującym mnie dietom. Zorientowałam się jednak już
jakiś czas temu, że nawet osoby będące dość dobrze obeznane z daną dietą,
mają pewne wątpliwości. No, a poza tym wszystkim, wydaje mi się, że już sam
kontakt "na bieżąco" z ludźmi, którzy żywią się podobnie, dobrze robi,
choćby w zakresie motywacji. Mam nadzieję, że w momencie, kiedy postawimy
tutaj _konkretne_ pytania, mimo lektury książek, czasopism, www itd, to
jednak znajdzie się jakaś dobra dusza, która nam zechce powiedzieć coś
więcej. Wskazać archiwum każdy niemal potrafi, ale jeśli archiwum byłoby
zbiorem wszelkich prawd objawionych, to na co komu grupa, trzeba by ją
zlikwidować, zostawiając same archiwum ;) Zobaczymy, jestem optymistką
raczej, mimo wszystko :)

--
Eva Sheers